Pénzügyi támogatást nyújt ázsiai partnereinek a Starbucks
Tízmillió dollárral támogatja a Starbucks partnercégei dolgozóit Ázsiában. A Starbucks Global Partner Emergency Relief Programme azoknak segít, akiket a leginkább érint a vírus okozta gazdasági-pénzügyi válság.
Kínában és Japánban a támogatás a Caring Units Partners Fundon keresztül lesz elérhető, míg Ázsia többi részén az Emergency Associate Foundation nyújt segítséget a nehéz helyzetbe került partnereknek.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a Kärcher „Tiszta Menhely” közönségszavazása – három állatmenhely kapott támogatást a vállalat új társadalmi felelősségvállalási programjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforradalom: három új itallal bővíti funkcionális kínálatát a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kitörési pontok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
