Pénzjutalommal támogatja a PepsiCo a cukormentes italgyártó start-upot
Százezer dollárral díjazta a PepsiCo a Hapi Drinks nevű start upot. Az italgyártó óriás a Nutrition Greenhouse-program keretében adományozta az összeget a cégnek, amelynek ötlete egy fogorvostól származik, aki tenni akart valamit a cukortól elromlott fogú és elhízott gyerekek egészségéért.
A Hapi Drinks cukormentes, gyerekeknek szánt italát gyártó cég fókuszában az egészséges és finom innivaló elterjesztése áll, írja a Food Ingredients First.
Hasonlóan a PepsiCo-hoz a Coca-Cola is komoly lépéseket tett a cukormennyiség csökkentése érdekében, amikor 2017-ben sikeresen újraindította Zero nevű termékét.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >