Pénzjutalommal támogatja a PepsiCo a cukormentes italgyártó start-upot
Százezer dollárral díjazta a PepsiCo a Hapi Drinks nevű start upot. Az italgyártó óriás a Nutrition Greenhouse-program keretében adományozta az összeget a cégnek, amelynek ötlete egy fogorvostól származik, aki tenni akart valamit a cukortól elromlott fogú és elhízott gyerekek egészségéért.
A Hapi Drinks cukormentes, gyerekeknek szánt italát gyártó cég fókuszában az egészséges és finom innivaló elterjesztése áll, írja a Food Ingredients First.
Hasonlóan a PepsiCo-hoz a Coca-Cola is komoly lépéseket tett a cukormennyiség csökkentése érdekében, amikor 2017-ben sikeresen újraindította Zero nevű termékét.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >