A Penny Market 3 éves támogatói szerződést írt alá az FTC-vel

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 08. 30. 23:30

A Penny Market Kft. és a Lagardère Sports Hungary Kft., az FTC Labdarúgó Zrt. és a Groupama Aréna üzemeltetője, sajtótájékoztatón jelentették be, hogy 3 éves együttműködési megállapodás keretében az élelmiszerlánc exkluzív támogatója lett a labdarúgó klubnak.

A Groupama Arénában megrendezett eseményen részt vett Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója, Jens-Thilo Krieger, a Penny Market Kft. ügyvezető igazgatója, Siklósi Csaba, a Lagardère Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, valamint Thomas Doll, az FTC labdarúgócsapatának vezetőedzője.

Jens-Thilo Krieger büszkeségét fejezte ki, hogy fiatal tehetségek támogatásával mostantól a magyar futball fejlődéséhez is hozzájárulhatnak.

– Tudjuk, mekkora élmény egy remek focimeccset végigszurkolni, ezért reményeink szerint mostantól nemcsak ahhoz járulunk hozzá, hogy a hűtő tele legyen, hanem hogy minél több gyerek és szülő élvezhesse ezt az izgalmas sportot a lelátón és a pályán egyaránt – tette hozzá.

A hosszú távú együttműködés részeként átadták az aréna családi szektorát, mely mostantól 3 éven át a Penny Market nevét viseli. Az új támogatási konstrukció különböző szurkolói szegmensek aktiválására is épít. A diszkontlánc egy szakmai zsűri által kiválasztott utánpótláskorú labdarúgó fejlődését is támogatja majd, a hazai bajnokság ideje alatt pedig 100 belépőt sorsolnak ki a Fradi hazai, Groupama Aréná­ban megrendezett NB I-es labdarúgó-­mérkőzéseire azon vásárlók között, akik budapesti Penny Market üzletekben Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak.

Siklósi Csaba, a Lagardère Hungary Kft. ügyvezető igazgatója újságírói kérdésre elmondta, hogy a most megkötött exkluzív megállapodás értékével – a Groupama és a Telekom mellett – a Penny Market a sportklub 3. legnagyobb támogatója lett. //

 

Kapcsolódó cikkeink