Penny Market: okos megoldások a fenntarthatóság jegyében
A Penny Market diszkontlánc 22 éve van jelen Magyarországon: jelenleg 215 üzletet és 3 logisztikai központot üzemeltet, továbbá közel 4000 munkatársat foglalkoztat országszerte.
A vállalat küldetése, hogy vásárlóinak a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja, beleértve kiváló minőségű saját márkás árucikkeit. A diszkontlánc amellett, hogy nagy hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolatára, új beruházásaival, terjeszkedésével támogatja a hazai gazdaság fejlődését is. A Penny Market a kezdetek óta elkötelezett a vállalati felelősségvállalás iránt is, ezért folyamatosan együttműködik olyan civilszervezetekkel, amelyek az emberek életminőségének javítását tűzték ki célul.
Czerván György korábbi agrárgazdaságért felelős államtitkár
és Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezetője
A diszkontlánc kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra is. Ennek jegyében az elmúlt években két úttörő kezdeményezést is elindított.
– A hazai diszkontláncok közül elsőként veszi át a nem szabályos méretű, formájú gyümölcsöket és zöldségeket a magyar gazdáktól, melyeket kedvező áron kínál a vásárlóiknak. Értékesítésük azért fontos, mert, ha a hazai termelők nem tudják eladni a zöldségeket, gyümölcsöket, az akár komoly gazdasági, szociális és ökológiai problémákat is okozhat. Egy másik vállalás keretében a Penny Market e-töltőket telepített több áruházának parkolójába is.
A diszkontlánc természetesen nem áll meg ezeknél a kezdeményezéseknél: a Penny Market jelenleg és a jövőben is mindent megtesz, hogy a lehető legfenntarthatóbb módon üzemeltesse hálózatát, és elkötelezett amellett, hogy csökkentse a működéséhez kapcsolódó károsanyag-kibocsátást. //
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >