Penny Market: okos megoldások a fenntarthatóság jegyében
A Penny Market diszkontlánc 22 éve van jelen Magyarországon: jelenleg 215 üzletet és 3 logisztikai központot üzemeltet, továbbá közel 4000 munkatársat foglalkoztat országszerte.
A vállalat küldetése, hogy vásárlóinak a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja, beleértve kiváló minőségű saját márkás árucikkeit. A diszkontlánc amellett, hogy nagy hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolatára, új beruházásaival, terjeszkedésével támogatja a hazai gazdaság fejlődését is. A Penny Market a kezdetek óta elkötelezett a vállalati felelősségvállalás iránt is, ezért folyamatosan együttműködik olyan civilszervezetekkel, amelyek az emberek életminőségének javítását tűzték ki célul.
Czerván György korábbi agrárgazdaságért felelős államtitkár
és Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezetője
A diszkontlánc kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra is. Ennek jegyében az elmúlt években két úttörő kezdeményezést is elindított.
– A hazai diszkontláncok közül elsőként veszi át a nem szabályos méretű, formájú gyümölcsöket és zöldségeket a magyar gazdáktól, melyeket kedvező áron kínál a vásárlóiknak. Értékesítésük azért fontos, mert, ha a hazai termelők nem tudják eladni a zöldségeket, gyümölcsöket, az akár komoly gazdasági, szociális és ökológiai problémákat is okozhat. Egy másik vállalás keretében a Penny Market e-töltőket telepített több áruházának parkolójába is.
A diszkontlánc természetesen nem áll meg ezeknél a kezdeményezéseknél: a Penny Market jelenleg és a jövőben is mindent megtesz, hogy a lehető legfenntarthatóbb módon üzemeltesse hálózatát, és elkötelezett amellett, hogy csökkentse a működéséhez kapcsolódó károsanyag-kibocsátást. //
Kapcsolódó cikkeink
90 éves a Lactalis – Családi vállalkozásból globális siker
Hogyan lett az 1933-as alapítás óta a még mindig francia…
Tovább olvasom >Nébih: gluténmentes gabonapelyhet hívott vissza a gyártó a Penny Market boltjaiból
Nem jelölt szójaallergén miatt visszahívta a forgalomból a FREE Csokoládé…
Tovább olvasom >Népszerű virslit hívott vissza a gyártó
A cég honlapján feltüntetett adatokkal rendelkező Karát roppanós sertés virsli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >A nemzetközi pénzügyi intézmények szerint Magyarország visszatér a gazdasági növekedés pályájára
A nemzetközi pénzügyi intézmények előrejelzése szerint a magyar gazdaság idén…
Tovább olvasom >