Penny Market: okos megoldások a fenntarthatóság jegyében

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 01. 06:06

A Penny Market diszkontlánc 22 éve van jelen Magyarországon: jelenleg 215 üzletet és 3 logisztikai központot üzemeltet, továbbá közel 4000 munkatársat foglalkoztat országszerte.

A vállalat küldetése, hogy vásárlóinak a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja, beleértve kiváló minőségű saját márkás árucikkeit. A diszkontlánc amellett, hogy nagy hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolatára, új beruházásaival, terjeszkedésével támogatja a hazai gazdaság fejlődését is. A Penny Market a kezdetek óta elkötelezett a vállalati felelősségvállalás iránt is, ezért folyamatosan együttműködik olyan civilszervezetekkel, amelyek az emberek életminőségének javítását tűzték ki célul.

Czerván György korábbi agrárgazdaságért felelős államtitkár
és Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezetője

A diszkontlánc kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra is. Ennek jegyében az elmúlt években két úttörő kezdeményezést is elindított.

– A hazai diszkontláncok közül elsőként veszi át a nem szabályos méretű, formájú gyümölcsöket és zöldségeket a magyar gazdáktól, melyeket kedvező áron kínál a vásárlóiknak. Értékesítésük azért fontos, mert, ha a hazai termelők nem tudják eladni a zöldségeket, gyümölcsöket, az akár komoly gazdasági, szociális és ökológiai problémákat is okozhatEgy másik vállalás keretében a Penny Market e-töltőket telepített több áruházának parkolójába is.

A diszkontlánc természetesen nem áll meg ezeknél a kezdeményezéseknél: a Penny Market jelenleg és a jövőben is mindent megtesz, hogy a lehető legfenntarthatóbb módon üzemeltesse hálózatát, és elkötelezett amellett, hogy csökkentse a működéséhez kapcsolódó károsanyag-kibocsátást. //

Kapcsolódó cikkeink