Penny Market: büntetés a trappistáért
A Gazdasági Versenyhivatal 33 millió forintra büntette a Penny Market Kft.-t, egyebek mellett azért, mert a társaság a 2009 júniusában tartott „13 éves akció” kapcsán tisztességtelen gyakorlatot folytatott a fogyasztókkal szemben.
A GVH szerdai közleménye szerint a vállalkozás a trappista sajttal kapcsolatban "csalogató reklámot tett közzé", illetve esetenként a reklámokban közöltektől eltérő mértékben korlátozta az egyes akciós termékekből megvásárolható mennyiséget.
Emiatt a vállalkozás 30 millió forint bírságot kapott. A versenyhatóság egy másik akciója kapcsán is elmarasztalta a diszkontláncot, abban az ügyben 3 millió forint volt a bírság – közli a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >