Penny Market: büntetés a trappistáért
A Gazdasági Versenyhivatal 33 millió forintra büntette a Penny Market Kft.-t, egyebek mellett azért, mert a társaság a 2009 júniusában tartott „13 éves akció” kapcsán tisztességtelen gyakorlatot folytatott a fogyasztókkal szemben.
A GVH szerdai közleménye szerint a vállalkozás a trappista sajttal kapcsolatban "csalogató reklámot tett közzé", illetve esetenként a reklámokban közöltektől eltérő mértékben korlátozta az egyes akciós termékekből megvásárolható mennyiséget.
Emiatt a vállalkozás 30 millió forint bírságot kapott. A versenyhatóság egy másik akciója kapcsán is elmarasztalta a diszkontláncot, abban az ügyben 3 millió forint volt a bírság – közli a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >