A Penny Market 3 éves támogatói szerződést írt alá az FTC-vel
A Penny Market Kft., az FTC Labdarúgó Zrt. és a Groupama Aréna üzemeltetője, a Lagardére Sports Hungary Kft. sajtótájékoztatón jelentették be, hogy 3 éves együttműködési megállapodás keretében az élelmiszerlánc exkluzív támogatója lett a labdarúgó klubnak.
A Groupama Arénában megrendezett eseményen részt vett Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója, Jens-Thilo Krieger, a Penny Market Kft. ügyvezető igazgatója, Siklósi Csaba, a Lagardére Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, valamint Thomas Doll, az FTC labdarúgó csapatának vezetőedzője.
Jens-Thilo Krieger büszkeségét fejezte ki, hogy fiatal tehetségek támogatásával mostantól a magyar futball fejlődéséhez is hozzájárulhatnak.
– Tudjuk, mekkora élmény egy remek focimeccset végigszurkolni, ezért reményeink szerint mostantól nemcsak ahhoz járulunk hozzá, hogy a hűtő tele legyen, hanem hogy minél több gyerek és szülő élvezhesse ezt az izgalmas sportot a lelátón és a pályán egyaránt – tette hozzá.
A hosszú távú együttműködés részeként átadták az aréna családi szektorát, mely mostantól 3 éven át a Penny Market nevét viseli. Az új támogatási konstrukció nemcsak reklámhordozói szerepről szól, hanem különböző szurkolói szegmensek aktiválására is épít. A diszkontlánc egy szakmai zsűri által kiválasztott utánpótláskorú labdarúgó fejlődését is támogatja majd, a hazai bajnokság ideje alatt pedig 100 belépőt sorsolnak ki a Fradi hazai, Groupama Arénában megrendezett NB I-es labdarúgó mérkőzéseire azon vásárlók között, akik budapesti Penny Market üzletekben Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak.
Siklósi Csaba, a Lagardére Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója újságírói kérdésre elmondta, hogy a most megkötött exkluzív megállapodás értékével – a Groupama és a Telekom mellett – a Penny Market a sportklub 3. legnagyobb támogatója lett.
Kapcsolódó cikkeink
Elindította adventi adománygyűjtését az Ökumenikus Segélyszervezet
Elindította hagyományos adventi adománygyűjtését a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet kedden a…
Tovább olvasom >Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >