Példát kíván mutatni a Tesco
A Tesco évről évre azon dolgozik, hogy felelős módon, a vásárlóinak és munkavállalóinak is egyre többet nyújthasson működése fejlesztésével. A 2018-as év eredményeiről és a cég jövőbeni célkitűzéseiről a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója, Pártos Zsolt beszélt lapunknak.

Pártos Zsolt
ügyvezető igazgató
Tesco-Global Áruházak
„Társadalmi és környezetvédelmi felelősségvállalásunkkal szeretnénk mindenki számára példaként szolgálni. Élelmiszermentő programunk a több mint 200 áruházunkból már 173-ban működik. Jövőre pedig minden közép-európai áruházunk készen áll arra, hogy az élelmiszer-felesleget jótékony célra átadja. Idén megfogalmaztuk magunknak azt a célt is, hogy 2025-re saját márkás termékeink csomagolása 100%-ban újrahasznosítható vagy újrafelhasználható legyen. Ennek érdekében már 2020 végére eltávolítjuk a nehezen újrahasznosítható anyagokat a saját márkás termékeink csomagolásából.
Hisszük azt is, hogy a vásárlóinknak csak akkor nyújthatjuk a legjobb szolgáltatást, ha dolgozóinkat folyamatosan képezzük. 2018-ban közel 5000 munkatársunk vett részt képzésen, közülük több mint 1200 kapott valamilyen államilag elismert képesítést. Munkavállalóink oktatását saját felnőttképzési intézményünkben, a Tesco Akadémián folytatjuk.
Leendő és jelenlegi munkatársaink számára tavaly elindítottuk a Fixen Fix programunkat is. A munkavállalókat segítő rögzített részmunkaidős foglalkoztatási forma azoknak ideális, akiknek különösen fontos a munkaidő kiszámíthatósága (kisgyermekesek, tanulók, nyugdíjasok, másodállást vállalók).
Mindemellett persze továbbra is elsődleges célunk, hogy a vásárlóinknak napról napra egyre többet és jobb minőségű szolgáltatást nyújtsunk. Ennek érdekében Debrecen és Nyíregyháza régióban is elindítottuk az online bevásárló szolgáltatásunkat, áruház-felújítási programunk keretében egyebek mellett teljesen átépítettük celldömölki üzletünket. Munkánk remek visszaigazolása, hogy a celldömölki áruház idén, szolnoki szupermarketünk pedig 2018-ban lett »Év Boltja« sőt a szegedi és hódmezővásárhelyi áruházaink SuperStore díjat is nyertek.” //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >