Példát kíván mutatni a Tesco
A Tesco évről évre azon dolgozik, hogy felelős módon, a vásárlóinak és munkavállalóinak is egyre többet nyújthasson működése fejlesztésével. A 2018-as év eredményeiről és a cég jövőbeni célkitűzéseiről a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója, Pártos Zsolt beszélt lapunknak.

Pártos Zsolt
ügyvezető igazgató
Tesco-Global Áruházak
„Társadalmi és környezetvédelmi felelősségvállalásunkkal szeretnénk mindenki számára példaként szolgálni. Élelmiszermentő programunk a több mint 200 áruházunkból már 173-ban működik. Jövőre pedig minden közép-európai áruházunk készen áll arra, hogy az élelmiszer-felesleget jótékony célra átadja. Idén megfogalmaztuk magunknak azt a célt is, hogy 2025-re saját márkás termékeink csomagolása 100%-ban újrahasznosítható vagy újrafelhasználható legyen. Ennek érdekében már 2020 végére eltávolítjuk a nehezen újrahasznosítható anyagokat a saját márkás termékeink csomagolásából.
Hisszük azt is, hogy a vásárlóinknak csak akkor nyújthatjuk a legjobb szolgáltatást, ha dolgozóinkat folyamatosan képezzük. 2018-ban közel 5000 munkatársunk vett részt képzésen, közülük több mint 1200 kapott valamilyen államilag elismert képesítést. Munkavállalóink oktatását saját felnőttképzési intézményünkben, a Tesco Akadémián folytatjuk.
Leendő és jelenlegi munkatársaink számára tavaly elindítottuk a Fixen Fix programunkat is. A munkavállalókat segítő rögzített részmunkaidős foglalkoztatási forma azoknak ideális, akiknek különösen fontos a munkaidő kiszámíthatósága (kisgyermekesek, tanulók, nyugdíjasok, másodállást vállalók).
Mindemellett persze továbbra is elsődleges célunk, hogy a vásárlóinknak napról napra egyre többet és jobb minőségű szolgáltatást nyújtsunk. Ennek érdekében Debrecen és Nyíregyháza régióban is elindítottuk az online bevásárló szolgáltatásunkat, áruház-felújítási programunk keretében egyebek mellett teljesen átépítettük celldömölki üzletünket. Munkánk remek visszaigazolása, hogy a celldömölki áruház idén, szolnoki szupermarketünk pedig 2018-ban lett »Év Boltja« sőt a szegedi és hódmezővásárhelyi áruházaink SuperStore díjat is nyertek.” //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >