Példát kíván mutatni a Tesco
A Tesco évről évre azon dolgozik, hogy felelős módon, a vásárlóinak és munkavállalóinak is egyre többet nyújthasson működése fejlesztésével. A 2018-as év eredményeiről és a cég jövőbeni célkitűzéseiről a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója, Pártos Zsolt beszélt lapunknak.

Pártos Zsolt
ügyvezető igazgató
Tesco-Global Áruházak
„Társadalmi és környezetvédelmi felelősségvállalásunkkal szeretnénk mindenki számára példaként szolgálni. Élelmiszermentő programunk a több mint 200 áruházunkból már 173-ban működik. Jövőre pedig minden közép-európai áruházunk készen áll arra, hogy az élelmiszer-felesleget jótékony célra átadja. Idén megfogalmaztuk magunknak azt a célt is, hogy 2025-re saját márkás termékeink csomagolása 100%-ban újrahasznosítható vagy újrafelhasználható legyen. Ennek érdekében már 2020 végére eltávolítjuk a nehezen újrahasznosítható anyagokat a saját márkás termékeink csomagolásából.
Hisszük azt is, hogy a vásárlóinknak csak akkor nyújthatjuk a legjobb szolgáltatást, ha dolgozóinkat folyamatosan képezzük. 2018-ban közel 5000 munkatársunk vett részt képzésen, közülük több mint 1200 kapott valamilyen államilag elismert képesítést. Munkavállalóink oktatását saját felnőttképzési intézményünkben, a Tesco Akadémián folytatjuk.
Leendő és jelenlegi munkatársaink számára tavaly elindítottuk a Fixen Fix programunkat is. A munkavállalókat segítő rögzített részmunkaidős foglalkoztatási forma azoknak ideális, akiknek különösen fontos a munkaidő kiszámíthatósága (kisgyermekesek, tanulók, nyugdíjasok, másodállást vállalók).
Mindemellett persze továbbra is elsődleges célunk, hogy a vásárlóinknak napról napra egyre többet és jobb minőségű szolgáltatást nyújtsunk. Ennek érdekében Debrecen és Nyíregyháza régióban is elindítottuk az online bevásárló szolgáltatásunkat, áruház-felújítási programunk keretében egyebek mellett teljesen átépítettük celldömölki üzletünket. Munkánk remek visszaigazolása, hogy a celldömölki áruház idén, szolnoki szupermarketünk pedig 2018-ban lett »Év Boltja« sőt a szegedi és hódmezővásárhelyi áruházaink SuperStore díjat is nyertek.” //
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >Az Élelmiszerbank hatékony alternatíva, de az Élelmiszermentő Központ működése még átláthatatlan
2025 januárjában negyedik működési évét kezdte meg az Élelmiszermentő Központ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorodó polcokon
Piac, természet, jogszabályok – egyik sem kímélte túlságosan a minőségi…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >