Példamutató módon küzdötték le a járványt a családi cégek
Felvették a kesztyűt a járvány okozta nehézségekkel a családi cégek. A hazai vállalkozások 40 százalékát képviselő családi tulajdonú vállalatok példamutató intézkedéseit K&H családi vállalatok kiválósági díjjal ismerték el. A sikertörténetek ismét megmutatták, hogy a stabil stratégiai alapok, a folyamatos fejlődésre törekvés és a gyors intézkedések a rendkívüli helyzetben is előnyt és erőt jelentenek.
Az ötéves K&H családi vállalatok kiválósági díj három kategóriában kereste és díjazta azokat a példamutató megoldásokat, amelyek a rendkívüli, járvány okozta helyzetben segítették az adott cég működését és környezete életét. A díjazott megoldások más családi cégeket is inspirálhatnak, ugyanis ma már kifejezetten erős lett a családi vállalatok tudatossága, összetartása, egymástól való tanulásának igénye. Így tehát a most alkalmazott intézkedések és stratégiák hosszú távon is meghatározók lehetnek, hiszen a hazai vállalati szektor 40 százalékát ezek a cégek teszik ki.
„A tavalyi pályázatokban a családi vállalkozások ismét megmutatták, hogy békeidőben és bajban egyaránt három szót kell felírni a vezérigazgatói szoba falára: stratégia, innováció, gyorsaság”
– emelte ki Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője a pályázatok értékelésénél.
K&H családi vállalatok kiválósági díj 2020 díjazottak
1. „innováció” kategória: Ferroplast Kft.
2. „sikeres hosszú távú stratégia” kategória: Schiller Autóház Kft. és Goodwill Pharma Kft.
3. „elkötelezettség és felelősségvállalás a társadalom iránt” kategória: Györgytea Kft. és Vajda Papír Kft.
A K&H-nak továbbra is kiemelten fontosak a családi vállalatok, támogatásukkal és elismerésükkel ugyanis az egész magyar gazdaság és társadalom nyer. Idén is meghirdetik ezért a K&H családi vállalatok kiválósági díjat, amire ezúttal 4 kategóriában – sikeres hosszú távú stratégia, családi értékek és generációváltás, társadalmi felelősségvállalás és környezetvédelmi fenntarthatóság, innováció – várják a nevezéseket. A K&H családi vállalatok kiválósági díjra „innováció” kategóriában már valóra vált vagy a közeljövőben megvalósuló fejlesztésekkel lehet nevezni. A „sikeres és hosszú távú stratégia” kategória annak elismerésére szolgál, hogy hogyan igazították a cégek üzleti stratégiájukat a megváltozott piaci követelményekhez, a vállalat hosszú távon sikeres működését is figyelembe véve.
A „társadalmi felelősségvállalás, környezetvédelmi fenntarthatóság” kategóriában bemutathatják a családi vállalatok, hogy mennyire elkötelezettek a társadalom iránt, hogyan, milyen tevékenységgel járulnak hozzá a helyi közösség, a társadalom tagjai életminőségének fejlődéséhez, kiemelten a környezetvédelmi fenntarthatósághoz. A „családi értékek a vállalatvezetésben és sikeres generációváltás” kategóriában pedig a családi értékek megőrzése, megerősítése és továbbadása érdekében tett tevékenységek bemutatását várják.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsóbb lett a gyümölcsjoghurt, de elszállt a narancslé ára
Egy év alatt 7 százalékkal drágultak a gyermekek által gyakran…
Tovább olvasom >K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem
Évtizedes távlatban fokozatos növekedést mutat a középkorúak jövedelme, az elmúlt…
Tovább olvasom >Pesszimista kereskedelmi szektor, a bővülés szándékával
Milyen hatások befolyásolják jelenleg a magyar kiskereskedelmi vállalatok működését? Hogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >