Példamutató módon küzdötték le a járványt a családi cégek
Felvették a kesztyűt a járvány okozta nehézségekkel a családi cégek. A hazai vállalkozások 40 százalékát képviselő családi tulajdonú vállalatok példamutató intézkedéseit K&H családi vállalatok kiválósági díjjal ismerték el. A sikertörténetek ismét megmutatták, hogy a stabil stratégiai alapok, a folyamatos fejlődésre törekvés és a gyors intézkedések a rendkívüli helyzetben is előnyt és erőt jelentenek.
Az ötéves K&H családi vállalatok kiválósági díj három kategóriában kereste és díjazta azokat a példamutató megoldásokat, amelyek a rendkívüli, járvány okozta helyzetben segítették az adott cég működését és környezete életét. A díjazott megoldások más családi cégeket is inspirálhatnak, ugyanis ma már kifejezetten erős lett a családi vállalatok tudatossága, összetartása, egymástól való tanulásának igénye. Így tehát a most alkalmazott intézkedések és stratégiák hosszú távon is meghatározók lehetnek, hiszen a hazai vállalati szektor 40 százalékát ezek a cégek teszik ki.
„A tavalyi pályázatokban a családi vállalkozások ismét megmutatták, hogy békeidőben és bajban egyaránt három szót kell felírni a vezérigazgatói szoba falára: stratégia, innováció, gyorsaság”
– emelte ki Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője a pályázatok értékelésénél.
K&H családi vállalatok kiválósági díj 2020 díjazottak
1. „innováció” kategória: Ferroplast Kft.
2. „sikeres hosszú távú stratégia” kategória: Schiller Autóház Kft. és Goodwill Pharma Kft.
3. „elkötelezettség és felelősségvállalás a társadalom iránt” kategória: Györgytea Kft. és Vajda Papír Kft.
A K&H-nak továbbra is kiemelten fontosak a családi vállalatok, támogatásukkal és elismerésükkel ugyanis az egész magyar gazdaság és társadalom nyer. Idén is meghirdetik ezért a K&H családi vállalatok kiválósági díjat, amire ezúttal 4 kategóriában – sikeres hosszú távú stratégia, családi értékek és generációváltás, társadalmi felelősségvállalás és környezetvédelmi fenntarthatóság, innováció – várják a nevezéseket. A K&H családi vállalatok kiválósági díjra „innováció” kategóriában már valóra vált vagy a közeljövőben megvalósuló fejlesztésekkel lehet nevezni. A „sikeres és hosszú távú stratégia” kategória annak elismerésére szolgál, hogy hogyan igazították a cégek üzleti stratégiájukat a megváltozott piaci követelményekhez, a vállalat hosszú távon sikeres működését is figyelembe véve.
A „társadalmi felelősségvállalás, környezetvédelmi fenntarthatóság” kategóriában bemutathatják a családi vállalatok, hogy mennyire elkötelezettek a társadalom iránt, hogyan, milyen tevékenységgel járulnak hozzá a helyi közösség, a társadalom tagjai életminőségének fejlődéséhez, kiemelten a környezetvédelmi fenntarthatósághoz. A „családi értékek a vállalatvezetésben és sikeres generációváltás” kategóriában pedig a családi értékek megőrzése, megerősítése és továbbadása érdekében tett tevékenységek bemutatását várják.
Kapcsolódó cikkeink
Kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok…
Tovább olvasom >Kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok…
Tovább olvasom >K&H: a fiatalok tízből hatszor okoseszközzel fizetnek
A K&H-nál 130 ezer fölé nőtt a fiatalok által nyitott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >