Pehelynyi erősítés az Avantgarde-nál
A Nestlé gabonapelyhek márkakommunikációjának következő lépéseként digitális megbízást kapott az Avantgarde a teljes értékű gabonapelyhek népszerűsítésére.
A Nestlé gabonapelyhek PR kommunikációjával elért sikerei után a Cereal Partners Hungária Kft. újabb feladattal bízta meg az Avantgarde-ot: 2013 januárjától elindult a Nestlé Fitness Magyarország márkaoldal, illetve egy kiegyensúlyozott életmód tematikájú, általános Facebook oldal, a Gabonakör. Előbbi a fiatal városi hölgyeknek ad tippeket, utóbbi elsősorban édesanyáknak, családoknak kommunikál teljes értékű táplálkozás tematikában.
„Az indulás óta eltelt egy hónap végére az interakciót növelő játék, a releváns tartalom, a hirdetések valamint a márkák lelkes rajongótábora együtt megtette hatását: az elmúlt hetekben több mint 350000 embert értünk el, és volt olyan nap, amikor több mint 6500-an beszéltek a most indult oldalainkról valamilyen formában Facebookon” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >