Pehelynyi erősítés az Avantgarde-nál
A Nestlé gabonapelyhek márkakommunikációjának következő lépéseként digitális megbízást kapott az Avantgarde a teljes értékű gabonapelyhek népszerűsítésére.
A Nestlé gabonapelyhek PR kommunikációjával elért sikerei után a Cereal Partners Hungária Kft. újabb feladattal bízta meg az Avantgarde-ot: 2013 januárjától elindult a Nestlé Fitness Magyarország márkaoldal, illetve egy kiegyensúlyozott életmód tematikájú, általános Facebook oldal, a Gabonakör. Előbbi a fiatal városi hölgyeknek ad tippeket, utóbbi elsősorban édesanyáknak, családoknak kommunikál teljes értékű táplálkozás tematikában.
„Az indulás óta eltelt egy hónap végére az interakciót növelő játék, a releváns tartalom, a hirdetések valamint a márkák lelkes rajongótábora együtt megtette hatását: az elmúlt hetekben több mint 350000 embert értünk el, és volt olyan nap, amikor több mint 6500-an beszéltek a most indult oldalainkról valamilyen formában Facebookon” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >