Pehelynyi erősítés az Avantgarde-nál
A Nestlé gabonapelyhek márkakommunikációjának következő lépéseként digitális megbízást kapott az Avantgarde a teljes értékű gabonapelyhek népszerűsítésére.
A Nestlé gabonapelyhek PR kommunikációjával elért sikerei után a Cereal Partners Hungária Kft. újabb feladattal bízta meg az Avantgarde-ot: 2013 januárjától elindult a Nestlé Fitness Magyarország márkaoldal, illetve egy kiegyensúlyozott életmód tematikájú, általános Facebook oldal, a Gabonakör. Előbbi a fiatal városi hölgyeknek ad tippeket, utóbbi elsősorban édesanyáknak, családoknak kommunikál teljes értékű táplálkozás tematikában.
„Az indulás óta eltelt egy hónap végére az interakciót növelő játék, a releváns tartalom, a hirdetések valamint a márkák lelkes rajongótábora együtt megtette hatását: az elmúlt hetekben több mint 350000 embert értünk el, és volt olyan nap, amikor több mint 6500-an beszéltek a most indult oldalainkról valamilyen formában Facebookon” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >