Pehelynyi erősítés az Avantgarde-nál
A Nestlé gabonapelyhek márkakommunikációjának következő lépéseként digitális megbízást kapott az Avantgarde a teljes értékű gabonapelyhek népszerűsítésére.
A Nestlé gabonapelyhek PR kommunikációjával elért sikerei után a Cereal Partners Hungária Kft. újabb feladattal bízta meg az Avantgarde-ot: 2013 januárjától elindult a Nestlé Fitness Magyarország márkaoldal, illetve egy kiegyensúlyozott életmód tematikájú, általános Facebook oldal, a Gabonakör. Előbbi a fiatal városi hölgyeknek ad tippeket, utóbbi elsősorban édesanyáknak, családoknak kommunikál teljes értékű táplálkozás tematikában.
„Az indulás óta eltelt egy hónap végére az interakciót növelő játék, a releváns tartalom, a hirdetések valamint a márkák lelkes rajongótábora együtt megtette hatását: az elmúlt hetekben több mint 350000 embert értünk el, és volt olyan nap, amikor több mint 6500-an beszéltek a most indult oldalainkról valamilyen formában Facebookon” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >