Pehelynyi erősítés az Avantgarde-nál
A Nestlé gabonapelyhek márkakommunikációjának következő lépéseként digitális megbízást kapott az Avantgarde a teljes értékű gabonapelyhek népszerűsítésére.
A Nestlé gabonapelyhek PR kommunikációjával elért sikerei után a Cereal Partners Hungária Kft. újabb feladattal bízta meg az Avantgarde-ot: 2013 januárjától elindult a Nestlé Fitness Magyarország márkaoldal, illetve egy kiegyensúlyozott életmód tematikájú, általános Facebook oldal, a Gabonakör. Előbbi a fiatal városi hölgyeknek ad tippeket, utóbbi elsősorban édesanyáknak, családoknak kommunikál teljes értékű táplálkozás tematikában.
„Az indulás óta eltelt egy hónap végére az interakciót növelő játék, a releváns tartalom, a hirdetések valamint a márkák lelkes rajongótábora együtt megtette hatását: az elmúlt hetekben több mint 350000 embert értünk el, és volt olyan nap, amikor több mint 6500-an beszéltek a most indult oldalainkról valamilyen formában Facebookon” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >