A Pécsi Sör Prémium Láger lett az Év Terméke sörök kategóriában
Hazánk legrégebb óta működő sörgyára a Pécsi Sörfőzde, közel 170 éves nyílt kádas főzési tapasztalatból, és a minőségi alapanyagok saját fejlesztéséből megfőzte a Pécsi Sör Prémium Lágert, amelyet a tavalyi év során palackba és dobozba is fejtettek.
A Pécsi Sör nem csak beltartalmában, de csomagolásának szín- és formavilágát tekintve is igazán egyedi és innovatív! Mindezek alapján, jó reményekkel indult a sörök közötti megmérettetésben a Product of the Year vagyis, az Év Terméke Díj versenyén, amely egy világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer.
A díjazott termékeket a GFK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
A kétezer fős fogyasztói teszt eredményeként 2017-ben a Pécsi Sörfőzde különlegessége, a Pécsi Sör Prémium Láger „vitte el a pálmát” és – a sörkategória győzteseként – viselheti az Év terméke díj 2017 címet!
Az elnyert Év terméke díj 2017 újabb fontos elismerése a Pécsi Sör Prémium Láger komplex minőségének, a Pécsi Sörfőzdében folyó tradicionális sörkészítésnek, a tudatos, innovatív márkaépítő csapatmunkának!
A Pécsi Sör Prémium Láger újabb sikere is igazolja és erősíti a márka szlogenjét:
„A Stílusod egyedi kívül, belül”
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >