A Pécsi Sör Prémium Láger lett az Év Terméke sörök kategóriában
Hazánk legrégebb óta működő sörgyára a Pécsi Sörfőzde, közel 170 éves nyílt kádas főzési tapasztalatból, és a minőségi alapanyagok saját fejlesztéséből megfőzte a Pécsi Sör Prémium Lágert, amelyet a tavalyi év során palackba és dobozba is fejtettek.
A Pécsi Sör nem csak beltartalmában, de csomagolásának szín- és formavilágát tekintve is igazán egyedi és innovatív! Mindezek alapján, jó reményekkel indult a sörök közötti megmérettetésben a Product of the Year vagyis, az Év Terméke Díj versenyén, amely egy világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer.
A díjazott termékeket a GFK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
A kétezer fős fogyasztói teszt eredményeként 2017-ben a Pécsi Sörfőzde különlegessége, a Pécsi Sör Prémium Láger „vitte el a pálmát” és – a sörkategória győzteseként – viselheti az Év terméke díj 2017 címet!
Az elnyert Év terméke díj 2017 újabb fontos elismerése a Pécsi Sör Prémium Láger komplex minőségének, a Pécsi Sörfőzdében folyó tradicionális sörkészítésnek, a tudatos, innovatív márkaépítő csapatmunkának!
A Pécsi Sör Prémium Láger újabb sikere is igazolja és erősíti a márka szlogenjét:
„A Stílusod egyedi kívül, belül”
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >