Pécsett egy helyen az Electro World és a Fressnapf
Az Electro World megújulási folyamatának részeként új arculattal és üzletkialakítással nyílt újra a műszaki áruházlánc 2004 óta működő pécsi üzlete. A korábbinál gazdaságosabb alapterületű üzleteket működtető műszaki áruházlánc pécsi egységében kapott helyet a Fressnapf legújabb üzlete.
Az állateledelt és – felszereléseket forgalmazó áruházlánc az eddig üzleteitől jelentősen eltérő formában, a vevőbarát kiszolgálás követelményeinek a legmesszebbmenőkig eleget tevő kialakítással nyitotta meg új üzletét. A Colliers ingatlan-tanácsadó cég szerint a recesszió több hasonló együttműködést eredményezhet a kereskedelmi szektorban.
Az Electro World az elmúlt évben kezdte meg azt az átalakítási folyamatot, melynek eredményeként a műszaki áruházlánc gazdaságosabb áruházméretekkel és megújult arculattal és üzletkialakítással működik tovább. A 2009 előtt nyílt vidéki áruházai közül elsőként a Pécsett 2004 óta működő áruházat alakították át az új koncepció szerint. Az áruház berendezésénél – hasonlóan a 2009-ben nyílt Electro World áruházakhoz és az átalakításon már átesett Aréna Plázában található üzlethez – a polcsorok és áruk elhelyezésénél az áttekinthetőség volt a vezérelv, megkönnyítve ezzel az eligazodást a széles áruválasztékban. Mindemellett merész, fiatalos színvilág is jelzi a 2500 négyzetméteren továbbműködő pécsi Electro World megújulását, melyet további Electro World áruházak átalakulása követ még ebben az évben.
Az eddigi áruházaitól jelentősen különböző üzletkialakítást valósított meg az Electro World pécsi áruházában 500 négyzetmétert elfoglaló Fressnapf is. A hobbiállatok számára eledelt és felszereléseket árusító üzletláncnak a most megnyílt pécsi kereskedés a 31-ik üzlete Magyarországon. Korábbi üzleteiben a Fressnapf a németországi anyavállalat példáját követve a diszkontáruházak kínálatára és működésére jellemző üzletberendezést és áruelhelyezést alkalmazott. Az új Fressnapf áruházban olyan üzletbelsőt alakítottak ki, ahol a vevők könnyedén áttekinthetik a kínálatot, tájékozódásukat számos információs eszköz segíti. Az áruház kellemes hangulatához hozzájárul az a színvilág is, amelyet a Fressnapf az elmúlt év vége óta alkalmaz. Az intenzív terjeszkedési politikát folytató Fressnapf jövőben épülő áruházai is ezt az új elrendezési koncepciót követik majd.
A két cég közös ingatlanhasznosítási együttműködését a Colliers ingatlan-tanácsadó cég közreműködésével hozták tető alá. Az ingatlan-tanácsadó szakértője szerint a recesszió több cégnél eredményezhet hasonló, mindkét cég számára előnyös területmegosztásokat. Az Electro World a kisebb területen gazdaságosabban működtetheti áruházát, a Fressnapf pedig egy jól bevezetett kereskedelmi parkban alakíthatja ki első, a korábbi diszkontüzleteitől jelentősen különböző áruházát. Recesszió idején nem elhanyagolható szempont az sem, hogy a két üzlet vásárlóköre erősítheti egymást a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >