PDA-val dolgozik már a Promo is
A Promo Power Trade Marketing Ügynökség PDA (hordozható, tenyérméretű számítógép) rendszert vezetett be üzletkötői csapata számára. A szoftver kialakításánál felhasználták az üzletkötők irányításában szerzett sokéves tapasztalatukat, valamint megbízóik egyedi információs igényeit. A 20 készülék online kapcsolatban áll az ügynökség központjával, így naponta többször érkezik friss információ a boltokban végzett munkáról, a rendelésfelvételi adatokról az egész országból. A készülékeket GPS egészíti ki, így földrajzilag is nyomon követhető az üzletkötők munkája.
A Promo Power ügynökség többségében FMCG-cégek számára biztosít külsős – akár részmunkaidős – üzletkötői csapatot, akikkel több bolttípust, többek között független boltokat, magyar láncok üzleteit, HoReCa-egységeket látogatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >