PDA-val dolgozik már a Promo is
A Promo Power Trade Marketing Ügynökség PDA (hordozható, tenyérméretű számítógép) rendszert vezetett be üzletkötői csapata számára. A szoftver kialakításánál felhasználták az üzletkötők irányításában szerzett sokéves tapasztalatukat, valamint megbízóik egyedi információs igényeit. A 20 készülék online kapcsolatban áll az ügynökség központjával, így naponta többször érkezik friss információ a boltokban végzett munkáról, a rendelésfelvételi adatokról az egész országból. A készülékeket GPS egészíti ki, így földrajzilag is nyomon követhető az üzletkötők munkája.
A Promo Power ügynökség többségében FMCG-cégek számára biztosít külsős – akár részmunkaidős – üzletkötői csapatot, akikkel több bolttípust, többek között független boltokat, magyar láncok üzleteit, HoReCa-egységeket látogatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >