Pasiagyakba hatoló sör
Amerika egyik vezető sörgyártója, a MillerCoors teljesen online alapokra helyezte kommunikációját, az Adweek (USA) cikke szerint. Többek között bennfentes, „pasik egymás közt” típusú online talkshow-t hívtak életre HuffBros Live címen, amely május 14-én debütált.
A hagyományos médiával szinte elérhetetlen 18–35 éves korosztályt majdhogynem csak az őket személyesen érintő digitális tartalmakkal lehet megfogni, jelenti ki a médiaelemző Rebecca Lieb, ez a korosztály mind a tv, mind a nyomtatott média számára láthatatlan. Ráadásul a digitális tartalmak vaskosabb, szabadabb és közvetlenebb hangvételt tesznek lehetővé. A cég döntését az is nagyban befolyásolta, hogy az utóbbi 2 évben a video-, mobil- és közösségimédia-trendeket kihasználó, ötletes webreklámok jobb nézettségi eredményeket hoztak, mint egy 30 másodperces tv-szpot.
– A digitális világ sokkal inkább kétirányú médium, amely valós párbeszédet, interakciót generál, ezért rengeteg további lehetőséget rejt – véli Roy Sekoff, a HuffPost Live elnöke és társrendezője
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >