Pasiagyakba hatoló sör
Amerika egyik vezető sörgyártója, a MillerCoors teljesen online alapokra helyezte kommunikációját, az Adweek (USA) cikke szerint. Többek között bennfentes, „pasik egymás közt” típusú online talkshow-t hívtak életre HuffBros Live címen, amely május 14-én debütált.
A hagyományos médiával szinte elérhetetlen 18–35 éves korosztályt majdhogynem csak az őket személyesen érintő digitális tartalmakkal lehet megfogni, jelenti ki a médiaelemző Rebecca Lieb, ez a korosztály mind a tv, mind a nyomtatott média számára láthatatlan. Ráadásul a digitális tartalmak vaskosabb, szabadabb és közvetlenebb hangvételt tesznek lehetővé. A cég döntését az is nagyban befolyásolta, hogy az utóbbi 2 évben a video-, mobil- és közösségimédia-trendeket kihasználó, ötletes webreklámok jobb nézettségi eredményeket hoztak, mint egy 30 másodperces tv-szpot.
– A digitális világ sokkal inkább kétirányú médium, amely valós párbeszédet, interakciót generál, ezért rengeteg további lehetőséget rejt – véli Roy Sekoff, a HuffPost Live elnöke és társrendezője
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >