Pasiagyakba hatoló sör
Amerika egyik vezető sörgyártója, a MillerCoors teljesen online alapokra helyezte kommunikációját, az Adweek (USA) cikke szerint. Többek között bennfentes, „pasik egymás közt” típusú online talkshow-t hívtak életre HuffBros Live címen, amely május 14-én debütált.
A hagyományos médiával szinte elérhetetlen 18–35 éves korosztályt majdhogynem csak az őket személyesen érintő digitális tartalmakkal lehet megfogni, jelenti ki a médiaelemző Rebecca Lieb, ez a korosztály mind a tv, mind a nyomtatott média számára láthatatlan. Ráadásul a digitális tartalmak vaskosabb, szabadabb és közvetlenebb hangvételt tesznek lehetővé. A cég döntését az is nagyban befolyásolta, hogy az utóbbi 2 évben a video-, mobil- és közösségimédia-trendeket kihasználó, ötletes webreklámok jobb nézettségi eredményeket hoztak, mint egy 30 másodperces tv-szpot.
– A digitális világ sokkal inkább kétirányú médium, amely valós párbeszédet, interakciót generál, ezért rengeteg további lehetőséget rejt – véli Roy Sekoff, a HuffPost Live elnöke és társrendezője
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >