Partnerségre lépett a Pernod Ricard és az Ojo de Tigre Mezcal
Együttműködésre lépett a Pernod Ricard és a prémium mezcal márka, az Ojo de Tigre, aminek révén a szeszes italokat gyártó cég megerősítheti pozícióit a mezcalpiacon. A vállalat a kategóriában 2017-ben lépett először piacra, amikor is többségi részesedést szerzett a Del Maguey Single Village Mezcalban.
Az Ojo de Tigre kézműves mezcal, amely ősi tradíciók szerint készül – fenntartható termelésből származó agavéből. Az Ojo de Tigre az együttműködéstől azt várja, hogy a mezcal egyre több fogyasztót vonz majd, és az ital egyre szélesebb körben népszerűvé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött a szarvasbőgés időszaka a hazai erdőkben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >13 ezer tonna volt a 2024/25. évi értékesített és saját felhasználásra szánt hazai vadhús mennyisége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >