Partnerségre lépett a Pernod Ricard és az Ojo de Tigre Mezcal
Együttműködésre lépett a Pernod Ricard és a prémium mezcal márka, az Ojo de Tigre, aminek révén a szeszes italokat gyártó cég megerősítheti pozícióit a mezcalpiacon. A vállalat a kategóriában 2017-ben lépett először piacra, amikor is többségi részesedést szerzett a Del Maguey Single Village Mezcalban.
Az Ojo de Tigre kézműves mezcal, amely ősi tradíciók szerint készül – fenntartható termelésből származó agavéből. Az Ojo de Tigre az együttműködéstől azt várja, hogy a mezcal egyre több fogyasztót vonz majd, és az ital egyre szélesebb körben népszerűvé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >