Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company, a Colgate-Palmolive és az Unilever partnereként a 100+ Accelerator programhoz, amely a globális ellátási láncok fenntartható innovációjának előmozdítására törekszik.
A 100+ Accelerator programot az AB InBev 2018-ban indította el, a Coca-Cola, a Colgate-Palmolive és az Unilever pedig 2021-ben csatlakozott partnerként. A program olyan területeken igyekszik együttműködéseket elősegíteni, mint a vízgazdálkodás, a körforgásos gazdaság, a fenntartható mezőgazdaság és a klímaváltozás elleni fellépés, és eddig 38 országban 148 vállalatnál ért el hatást.
A 100+ Accelerator erőfeszítései között szerepel a nanotechnológiai, elektrokémiai és spektroszkópiai technológiák alkalmazása a vízhatékonyság javítása érdekében; nyomonkövetési és támogatási rendszerek bevezetése a kistermelőknél; elektromos járművek utólagos felszerelése, hidrogén-hibrid hajtás, hibrid töltés és egyéb optimalizálási megoldások a közlekedési flották számára; termodinamikai bevonatok és mágneses hűtés a hűtési ágazatban; valamint bioalapú, komposztálható csomagolási alternatívák kifejlesztése.
– A fenntarthatóság üzleti stratégiánk központi eleme, amely lehetővé teszi, hogy nagyot álmodjunk és egy örömtelibb jövőt teremtsünk – mondta Ingrid De Ryck, az AB InBev fenntarthatósági vezetője. – Az indítása óta eltelt öt évben a 100+ Accelerator segített nekünk abban, hogy különböző üzleti kihívásokra megoldásokat találjunk és azokat méretarányosan alkalmazzuk, előmozdítsuk 2025-ig kitűzött fenntarthatósági céljainkat és javítsuk az ellátási láncok rugalmasságát. A Danone-t stratégiai partnerként üdvözöljük a 100+ Accelerator programban, és izgatottan várjuk, hogy az iparági együttműködés révén tovább növelhessük a program hatását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >