Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company, a Colgate-Palmolive és az Unilever partnereként a 100+ Accelerator programhoz, amely a globális ellátási láncok fenntartható innovációjának előmozdítására törekszik.
A 100+ Accelerator programot az AB InBev 2018-ban indította el, a Coca-Cola, a Colgate-Palmolive és az Unilever pedig 2021-ben csatlakozott partnerként. A program olyan területeken igyekszik együttműködéseket elősegíteni, mint a vízgazdálkodás, a körforgásos gazdaság, a fenntartható mezőgazdaság és a klímaváltozás elleni fellépés, és eddig 38 országban 148 vállalatnál ért el hatást.
A 100+ Accelerator erőfeszítései között szerepel a nanotechnológiai, elektrokémiai és spektroszkópiai technológiák alkalmazása a vízhatékonyság javítása érdekében; nyomonkövetési és támogatási rendszerek bevezetése a kistermelőknél; elektromos járművek utólagos felszerelése, hidrogén-hibrid hajtás, hibrid töltés és egyéb optimalizálási megoldások a közlekedési flották számára; termodinamikai bevonatok és mágneses hűtés a hűtési ágazatban; valamint bioalapú, komposztálható csomagolási alternatívák kifejlesztése.
– A fenntarthatóság üzleti stratégiánk központi eleme, amely lehetővé teszi, hogy nagyot álmodjunk és egy örömtelibb jövőt teremtsünk – mondta Ingrid De Ryck, az AB InBev fenntarthatósági vezetője. – Az indítása óta eltelt öt évben a 100+ Accelerator segített nekünk abban, hogy különböző üzleti kihívásokra megoldásokat találjunk és azokat méretarányosan alkalmazzuk, előmozdítsuk 2025-ig kitűzött fenntarthatósági céljainkat és javítsuk az ellátási láncok rugalmasságát. A Danone-t stratégiai partnerként üdvözöljük a 100+ Accelerator programban, és izgatottan várjuk, hogy az iparági együttműködés révén tovább növelhessük a program hatását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >