Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company, a Colgate-Palmolive és az Unilever partnereként a 100+ Accelerator programhoz, amely a globális ellátási láncok fenntartható innovációjának előmozdítására törekszik.
A 100+ Accelerator programot az AB InBev 2018-ban indította el, a Coca-Cola, a Colgate-Palmolive és az Unilever pedig 2021-ben csatlakozott partnerként. A program olyan területeken igyekszik együttműködéseket elősegíteni, mint a vízgazdálkodás, a körforgásos gazdaság, a fenntartható mezőgazdaság és a klímaváltozás elleni fellépés, és eddig 38 országban 148 vállalatnál ért el hatást.
A 100+ Accelerator erőfeszítései között szerepel a nanotechnológiai, elektrokémiai és spektroszkópiai technológiák alkalmazása a vízhatékonyság javítása érdekében; nyomonkövetési és támogatási rendszerek bevezetése a kistermelőknél; elektromos járművek utólagos felszerelése, hidrogén-hibrid hajtás, hibrid töltés és egyéb optimalizálási megoldások a közlekedési flották számára; termodinamikai bevonatok és mágneses hűtés a hűtési ágazatban; valamint bioalapú, komposztálható csomagolási alternatívák kifejlesztése.
– A fenntarthatóság üzleti stratégiánk központi eleme, amely lehetővé teszi, hogy nagyot álmodjunk és egy örömtelibb jövőt teremtsünk – mondta Ingrid De Ryck, az AB InBev fenntarthatósági vezetője. – Az indítása óta eltelt öt évben a 100+ Accelerator segített nekünk abban, hogy különböző üzleti kihívásokra megoldásokat találjunk és azokat méretarányosan alkalmazzuk, előmozdítsuk 2025-ig kitűzött fenntarthatósági céljainkat és javítsuk az ellátási láncok rugalmasságát. A Danone-t stratégiai partnerként üdvözöljük a 100+ Accelerator programban, és izgatottan várjuk, hogy az iparági együttműködés révén tovább növelhessük a program hatását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: 2,7 milliárd euró volt a szolgáltatás-külkereskedelmi többlet a negyedik negyedévben
2024 negyedik negyedévében a szolgáltatások euróban számított exportja 0,4 százalékkal…
Tovább olvasom >Ellenőrzést tartott a fogyasztóvédelem a Lehel téri piacon
Ellenőrzést tartott a fogyasztóvédelem a Lehel téri piacon: lejárt élelmiszereket…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a fogyasztói árak emelkedésének üteme februárban
Az euróövezetben az elemzők által vártnál némileg kevésbé mérséklődött az…
Tovább olvasom >