Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company, a Colgate-Palmolive és az Unilever partnereként a 100+ Accelerator programhoz, amely a globális ellátási láncok fenntartható innovációjának előmozdítására törekszik.
A 100+ Accelerator programot az AB InBev 2018-ban indította el, a Coca-Cola, a Colgate-Palmolive és az Unilever pedig 2021-ben csatlakozott partnerként. A program olyan területeken igyekszik együttműködéseket elősegíteni, mint a vízgazdálkodás, a körforgásos gazdaság, a fenntartható mezőgazdaság és a klímaváltozás elleni fellépés, és eddig 38 országban 148 vállalatnál ért el hatást.
A 100+ Accelerator erőfeszítései között szerepel a nanotechnológiai, elektrokémiai és spektroszkópiai technológiák alkalmazása a vízhatékonyság javítása érdekében; nyomonkövetési és támogatási rendszerek bevezetése a kistermelőknél; elektromos járművek utólagos felszerelése, hidrogén-hibrid hajtás, hibrid töltés és egyéb optimalizálási megoldások a közlekedési flották számára; termodinamikai bevonatok és mágneses hűtés a hűtési ágazatban; valamint bioalapú, komposztálható csomagolási alternatívák kifejlesztése.
– A fenntarthatóság üzleti stratégiánk központi eleme, amely lehetővé teszi, hogy nagyot álmodjunk és egy örömtelibb jövőt teremtsünk – mondta Ingrid De Ryck, az AB InBev fenntarthatósági vezetője. – Az indítása óta eltelt öt évben a 100+ Accelerator segített nekünk abban, hogy különböző üzleti kihívásokra megoldásokat találjunk és azokat méretarányosan alkalmazzuk, előmozdítsuk 2025-ig kitűzött fenntarthatósági céljainkat és javítsuk az ellátási láncok rugalmasságát. A Danone-t stratégiai partnerként üdvözöljük a 100+ Accelerator programban, és izgatottan várjuk, hogy az iparági együttműködés révén tovább növelhessük a program hatását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >