Papírpalackkal kísérletez a Procter & Gamble

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 08. 26. 09:26

A Procter & Gamble is beállt a sorba és együttműködésbe kezdett a Paboco papírpalack-gyártó vállalattal, melynek keretében Lenor termékei vonatkozásában papírpalackok tesztelését kezdi meg 2022-ben Nyugat-Európában. Az Ariel, Lenor, Tide, Downy, Fairy, és Cascade márkákat is kezelő cég célja, hogy textilápolási részlegén 2030-ig 50%-kal csökkentse, míg a háztartási vegyi áru vonalon 2025-ig teljesen megszüntesse a szűz műanyag felhasználását. A környezeti terhelés csökkentése érdekében alternatív csomagolási lehetőségek után kutat.

A Paboco papírpalack-technológiája gyorsan fejlődik, és a műanyag kiváltásának, illetve mérséklésének, így a termékek ökológiai lábnyomának csökkentési lehetőségével kecsegtet.

A Lenor első, felelős gazdálkodásból beszerzett, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező papírpalackja már jelentős mértékben csökkenti a műanyaghasználatot a jelenlegi palackhoz képest. E palacknak a belseje még vékony műanyag bevonattal akadályozza meg a csomagolás átázását, a jövőbeli változat papír alapanyag már integrálja majd ezt a bevonatot, és a remények szerint 100%-ban öko és újrahasznosítható lesz.

Kapcsolódó cikkeink