Papírpalackkal kísérletez a Procter & Gamble
A Procter & Gamble is beállt a sorba és együttműködésbe kezdett a Paboco papírpalack-gyártó vállalattal, melynek keretében Lenor termékei vonatkozásában papírpalackok tesztelését kezdi meg 2022-ben Nyugat-Európában. Az Ariel, Lenor, Tide, Downy, Fairy, és Cascade márkákat is kezelő cég célja, hogy textilápolási részlegén 2030-ig 50%-kal csökkentse, míg a háztartási vegyi áru vonalon 2025-ig teljesen megszüntesse a szűz műanyag felhasználását. A környezeti terhelés csökkentése érdekében alternatív csomagolási lehetőségek után kutat.
A Paboco papírpalack-technológiája gyorsan fejlődik, és a műanyag kiváltásának, illetve mérséklésének, így a termékek ökológiai lábnyomának csökkentési lehetőségével kecsegtet.
A Lenor első, felelős gazdálkodásból beszerzett, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező papírpalackja már jelentős mértékben csökkenti a műanyaghasználatot a jelenlegi palackhoz képest. E palacknak a belseje még vékony műanyag bevonattal akadályozza meg a csomagolás átázását, a jövőbeli változat papír alapanyag már integrálja majd ezt a bevonatot, és a remények szerint 100%-ban öko és újrahasznosítható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A szépségápolás újonnan felfedezett területe a szájápolás
A szájápolás már évek óta nemcsak egészségügyi kérdés, hanem a…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >A tisztaság új dimenziói
A mosószerpiac az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >