Papírpalackkal kísérletez a Procter & Gamble
A Procter & Gamble is beállt a sorba és együttműködésbe kezdett a Paboco papírpalack-gyártó vállalattal, melynek keretében Lenor termékei vonatkozásában papírpalackok tesztelését kezdi meg 2022-ben Nyugat-Európában. Az Ariel, Lenor, Tide, Downy, Fairy, és Cascade márkákat is kezelő cég célja, hogy textilápolási részlegén 2030-ig 50%-kal csökkentse, míg a háztartási vegyi áru vonalon 2025-ig teljesen megszüntesse a szűz műanyag felhasználását. A környezeti terhelés csökkentése érdekében alternatív csomagolási lehetőségek után kutat.
A Paboco papírpalack-technológiája gyorsan fejlődik, és a műanyag kiváltásának, illetve mérséklésének, így a termékek ökológiai lábnyomának csökkentési lehetőségével kecsegtet.
A Lenor első, felelős gazdálkodásból beszerzett, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező papírpalackja már jelentős mértékben csökkenti a műanyaghasználatot a jelenlegi palackhoz képest. E palacknak a belseje még vékony műanyag bevonattal akadályozza meg a csomagolás átázását, a jövőbeli változat papír alapanyag már integrálja majd ezt a bevonatot, és a remények szerint 100%-ban öko és újrahasznosítható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Szájápolás felsőfokon
A szájápolás jelentősége folyamatosan nő, ahogy a fogyasztók egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Rendhagyó kiszerelések
A papírpalackos kiszerelés az alkoholos italok világában még csak kísérleti…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >