Papírcsomagolást kapott a Nestlé snack-szelete
Papírba csomagolja YES! nevű snackjét a Nestlé. A változás része a cég környezetvédő kampányának, amely során 2025-ig minden termékét újrafelhasználható, vagy újrahasznosított anyagba kívánja csomagolni.
A YES! csomagolása ugyanazt a szavatosságot biztosítja, mint a korábbi műanyag. A Nestlé tavaly dobta piacra a YES!-termékeket az Egyesült Királyságban. A snackek magos, gyümölcsös és zöldséges variációkban érhetőek el, s van köztük vegán, laktóz- és gluténmentes változat is az egészségtudatos vásárlók új generációja számára.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >