Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját márkás, ikercsomagolt Ripe & Ready avokádói papírból és bambuszhálóból készült, teljesen újrahasznosítható csomagolásban kerülnek forgalomba. A műanyag csomagolás lecserélésével a kereskedő évente akár 20,2 millió darab műanyagot is megtakaríthat.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Amennyiben a bolti kísérlet sikeresnek bizonyul, még idén további üzletekben bevezetésre kerülhet az új csomagolás.
A kezdeményezés illeszkedik a kereskedő fenntarthatósági stratégiájába, amellyel a vállalat a műanyaghasználat mértékét kívánja csökkenteni. Ennek keretében már több termék – így például bogyós gyümölcsök, gombák és háztartási papírtermékek – esetében is áttért a papírcsomagolásra, amivel jelentős műanyag-megtakarítást ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >