Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját márkás, ikercsomagolt Ripe & Ready avokádói papírból és bambuszhálóból készült, teljesen újrahasznosítható csomagolásban kerülnek forgalomba. A műanyag csomagolás lecserélésével a kereskedő évente akár 20,2 millió darab műanyagot is megtakaríthat.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Amennyiben a bolti kísérlet sikeresnek bizonyul, még idén további üzletekben bevezetésre kerülhet az új csomagolás.
A kezdeményezés illeszkedik a kereskedő fenntarthatósági stratégiájába, amellyel a vállalat a műanyaghasználat mértékét kívánja csökkenteni. Ennek keretében már több termék – így például bogyós gyümölcsök, gombák és háztartási papírtermékek – esetében is áttért a papírcsomagolásra, amivel jelentős műanyag-megtakarítást ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >