Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját márkás, ikercsomagolt Ripe & Ready avokádói papírból és bambuszhálóból készült, teljesen újrahasznosítható csomagolásban kerülnek forgalomba. A műanyag csomagolás lecserélésével a kereskedő évente akár 20,2 millió darab műanyagot is megtakaríthat.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Amennyiben a bolti kísérlet sikeresnek bizonyul, még idén további üzletekben bevezetésre kerülhet az új csomagolás.
A kezdeményezés illeszkedik a kereskedő fenntarthatósági stratégiájába, amellyel a vállalat a műanyaghasználat mértékét kívánja csökkenteni. Ennek keretében már több termék – így például bogyós gyümölcsök, gombák és háztartási papírtermékek – esetében is áttért a papírcsomagolásra, amivel jelentős műanyag-megtakarítást ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >