Papíralapú csomagolásban a kozmetikai ipar jövője
A L’Oréal és az Albéa fejlesztése átütő innovációt hozhat a kozmetikai ipar számára. A két vállalat megalkotta az első papíralapú kozmetikai tubust, amelyben majdnem teljes egészében bioalapú és tanúsított, papír-szerű anyagot használnak a műanyag helyett. A kozmetikai csomagolások megújítása a L’Oréal azon fenntarthatósági törekvéseinek része, melyeket a „Sharing Beauty With All” fenntarthatósági programban is megfogalmaztak.
A L’Oréal és az Albéa közös fejlesztése alternatív megoldásként szolgál bizonyos típusú kozmetikai csomagolások esetén. A környezeti előnyöket multikritériumú Életciklus Elemzéssel értékelik, amely megmutatja, hogy egy adott termék teljes életútja során milyen hatást gyakorol a környezetre.
Ez a partnerség a két vállalat azon fenntarthatósági törekvéseit tükrözi, melyeket az Ellen McArthur Alapítvány új globális műanyaggazdálkodási kötelezettségvállalásában (New Plastics Economy Global Commitment) foglaltak aláírásával is vállaltak. Ez a projekt megmutatja azt is, hogy az iparági szakértők közötti együttműködés nélkülözhetetlen az innovatív fejlesztésekhez. A technológiai újítás hamarosan bevezetésre kerül, az első ipari méretű gyártást 2020 végére tervezik.
Philippe Thuvien, a L’Oréal csomagolásért és fejlesztésért felelős alelnöke a következőket nyilatkozta: „2007 óta folyamatosan javítunk csomagolásaink környezeti lábnyomán. Ma egy újabb lépést teszünk és bevezetjük ezt az új, tanúsított papíron alapuló technológiát. Az árral szemben, az Albéával karöltve dolgozunk ennek az átütő innovációnak a fejlesztésén. Célunk, hogy létrehozzuk az új, papíralapú csomagolást kozmetikai termékeink számára. Az első piaci bevezetést bőrápoló termékeinkre tervezzük 2020 végén. Ez az innovatív, alternatív megoldás szerves része a Csoport csomagolási stratégiájának.”
Gilles Swyngedauw, az Albéa CSR-ért, innovációért és marketingért felelős alelnöke hozzáteszi: „Az Albéa fenntarthatóság iránti elköteleződése 15 évvel ezelőttre nyúlik vissza, és széleskörű, felelős csomagolásainkban tükröződik. Ma arra törekszünk, hogy felgyorsítsuk az innovatív, felelősségteljes megoldások kifejlesztését, és hogy áttöréseket érjünk el. Csak ügyfeleinkkel és partnereinkkel való együttműködésen keresztül hozhatjuk létre a biztonságos, körkörös, minimális hatású csomagolást, amelyet a kozmetikai ipar igényel. Ez a L’Oréallal folytatott innovációs partnerség tükrözi mind ezt az ambíciót, mind pedig ezt a meggyőződést.”
Kapcsolódó cikkeink
A L’Oréal új ügyvezető igazgatót nevezett ki a cseh, magyar és szlovák piacokra
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >