Panelbeszélgetés a telephelyszínválasztás stratégiai szerepéről az Ipar Napjai keretében
Május 15-én, csütörtökön 10:00 órától kerül sor a II. HAD Ingatlan Üzleti Brunch-ra a Hungexpo „A” pavilonjában, az Ipar Napjai kiállítás hivatalos programjának részeként. A rendezvény központi témája: „Egy nehéz gazdasági helyzetben milyen piaci előnyt jelenthet egy jó telephely?” — a szervezők célja, hogy iparági szakértők közreműködésével gyakorlati útmutatót adjanak a vállalatoknak a telephelyválasztás és ingatlanberuházás döntési szempontjairól.
A HAD Group által szervezett esemény megnyitóját Hadnagy Ernő, a cég elnöke tartja. Ezt követően panelbeszélgetésre kerül sor, ahol olyan neves szakértők osztják meg tapasztalataikat, mint Kalmár Milla (108 Real Estate Agency), Micskei Mariann (Goodwill Energy Zrt.), Kovács János (BKIK) és Heim Dávid (Otthon Centrum). A beszélgetést Lőrincz-Hadnagy Tibor, a HAD Group üzletfejlesztési vezetője moderálja.
A programban szó lesz a hazai és régiós ipari ingatlanpiac aktuális kihívásairól, a telephelyválasztás legfőbb szempontjairól, a KKV-k növekedési lehetőségeiről, finanszírozási stratégiákról, valamint arról is, vajon valóban az ipari ingatlan lehet-e a jövő legbiztosabb befektetése.
A panelt Q&A szekció, majd networking brunch követi. A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, melyet 2025. május 13-ig az info@presstonpr.hu címen várnak. A sajtó képviselői számára interjúkészítési és ebédjegy-igénylési lehetőség is biztosított. A résztvevők a belépőjegyükkel az Ipar Napjai kiállítás teljes napi programját is látogathatják.
Kapcsolódó cikkeink
Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Megjelent a Debreceni Logisztikai és Kamion Terminál kivitelezésére vonatkozó közbeszerzési hirdetmény
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a debreceni észak-nyugati gazdasági övezet területén megvalósuló…
Tovább olvasom >A Waberer’s szállította a Zsolnay Fényfesztivál egyik legkülönlegesebb fényinstallációját
Amikor egy fényalkotás több mint ezer kilométerről érkezik, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >