Pályázati felhívás a Sirha Budapest Innovációs termékversenyére
A Hungexpo Zrt. és a Trade magazin közös szervezésben, idén második alkalommal rendezi meg a Sirha Budapest nemzetközi innovációs termékversenyt. A verseny célja, hogy a tematizált szakmai eseményen megjelent kiállítók által, két kiállítás közötti időszakban piacra vezetett innovatív termékek, szolgáltatások közül a legjobbnak ítéltek hírnevét a kiállítás is tovább öregbítse. Mint ahogy a SIRHA kiállítás is nemzetközi, az innovációs verseny is az, így a külföldi kiállítók egyaránt pályázhatnak. A kategóriánkénti dobogós helyezetteket a kiállítás területén bemutatjuk, így innovációs pályázatukat a látogatók is megtekinthetik.
A jelentkezéshez a Pályázónak ki kell töltenie az alább található pályázati adatlapot. Az adatlap végén szereplő Küldés e-mailben gombra kattintva egy mozdulattal elküldhető a pályázati dokumentáció. Az adatlapot el is mentheti, amennyiben nem kívánja egyből elküldeni, és később a sirha-termekverseny@hungexpo.hu email címre is elküldheti.
A beérkezett pályázatokat felkért szakemberek és szakújságírók értékelik. A kategóriánkénti győztesek köszöntésére a kiállítás hivatalos megnyitóját követően a színpadon kerül sor. Az eredményekről a Pályázók április 29-ig tájékoztatást kapnak. A díjátadásra minden nevező meghívást kap.
A nevezési kategóriákkal, feltételekkel és az egyéb részletekkel kapcsolatos információ az alábbi felületen érhető el:
SirhaBudapest2016_innovacios_verseny_palyazati_leiras_es_adatlap
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítják a 15 millió forintos összdíjazású KKV-nak meghirdetett pályázat határidejét
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Képzési program májustól
A MCI sikeresen pályázott a GINOP_PLUSZ-3.2.3 felhívásra, így a következő három évben…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >