Pályázati felhívás a Sirha Budapest Innovációs termékversenyére
A Hungexpo Zrt. és a Trade magazin közös szervezésben, idén második alkalommal rendezi meg a Sirha Budapest nemzetközi innovációs termékversenyt. A verseny célja, hogy a tematizált szakmai eseményen megjelent kiállítók által, két kiállítás közötti időszakban piacra vezetett innovatív termékek, szolgáltatások közül a legjobbnak ítéltek hírnevét a kiállítás is tovább öregbítse. Mint ahogy a SIRHA kiállítás is nemzetközi, az innovációs verseny is az, így a külföldi kiállítók egyaránt pályázhatnak. A kategóriánkénti dobogós helyezetteket a kiállítás területén bemutatjuk, így innovációs pályázatukat a látogatók is megtekinthetik.
A jelentkezéshez a Pályázónak ki kell töltenie az alább található pályázati adatlapot. Az adatlap végén szereplő Küldés e-mailben gombra kattintva egy mozdulattal elküldhető a pályázati dokumentáció. Az adatlapot el is mentheti, amennyiben nem kívánja egyből elküldeni, és később a sirha-termekverseny@hungexpo.hu email címre is elküldheti.
A beérkezett pályázatokat felkért szakemberek és szakújságírók értékelik. A kategóriánkénti győztesek köszöntésére a kiállítás hivatalos megnyitóját követően a színpadon kerül sor. Az eredményekről a Pályázók április 29-ig tájékoztatást kapnak. A díjátadásra minden nevező meghívást kap.
A nevezési kategóriákkal, feltételekkel és az egyéb részletekkel kapcsolatos információ az alábbi felületen érhető el:
SirhaBudapest2016_innovacios_verseny_palyazati_leiras_es_adatlap
Kapcsolódó cikkeink
Egyre nő az agráriumban az információs igény
A külső, elsősorban pályázati és területalapú finanszírozás megkerülhetetlen az európai…
Tovább olvasom >Humoros plakátok az élelmiszer-pazarlás ellen
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Maradék nélkül programja újabb kreatív…
Tovább olvasom >Keresik 2023 sikeres vállalkozónőit és női vállalatvezetőit
Az emberek szeretik a történeteket. Szeretnek tanulni, inspirálódni, erőt meríteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >