Palmsped Logisztika Café – „piaci trendekről, a logisztika kihívásairól beszélgettünk egy kávé mellett szakértőkkel”
Idén 20 éves a Palmsped Cargo Kft.
A partnereknek indított „gyűjtse a Palmsped raklapokat” online nyereményjáték után a 2022-ben is rekord eredményt elért szállítmányozó újabb eseménnyel gondoskodott a méltó ünneplésről.
Előadások, kerekasztal-beszélgetés, kötetlen eszmecsere lehetősége az üzleti partnerekkel, mindez kellemes környezetben, szakértők, elégedett ügyfelek társaságában.
Az FMCG piaci trendjeiről tartott előadásában Turcsán Tünde (GfK) kitért arra, hogy magasan az ÁR a legfontosabb tényező a háztartások termékválasztásában az utóbbi hónapokban.
Dr. Rákóczi János (Közért+) előadásában kiemelte, hogy élelmiszer e-kereskedelmi tevékenységük kulcsa a rövid ellátási lánc.
Közép és nagyvállalati logisztikai vezetők – Katona Ágnes (Egis), Kardos Péter (MOL-Lub), Horváth Tibor (Cola-Cola) – és Lajkó Ferenc (Digilog Consulting) iparági szakértő kerekasztal-beszélgetése, ha lehet, még érdekesebb témákat érintett.
A közúti fuvardíjak soha nem látott mértékben emelkedtek 2022-ben. Nemzetközi közúti fuvarozás esetén 25,1% díjemelés fedezte volna a megemelkedett költségeket. Az üzemanyagár havi korrekciója vált szükségessé, amihez rugalmasan álltak a Palmsped Cargo által meghívott nagyvállalatok is.
A 2023-as első negyedév trendfordulója a hirtelen szabad kapacitásokban mutatkozott először, aminek hatására több piaci szereplő indokolatlanul magas árcsökkentéssel reagált.
A gazdasági tényezők sok, előre nem látott kérdéssel és megoldással szembesítik a piac szereplőit, de a szaktudás, a több évtizedes tapasztalat és a szakma szeretete előrevetítik a jó folytatást, végszóként a „meglátjátok kisüt a Nap” örök igazsága hangzott el…
A házigazda Palmsped Cargo lendülettel megy előre évről évre, idén is, hosszú távú stratégiai célokat, ambiciózus fejlődési terveket teljesítve, plusz szolgáltatásokkal igyekszik az ügyfelei segítségére lenni. (x)
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >