Palmsped Logisztika Café – „piaci trendekről, a logisztika kihívásairól beszélgettünk egy kávé mellett szakértőkkel”
Idén 20 éves a Palmsped Cargo Kft.
A partnereknek indított „gyűjtse a Palmsped raklapokat” online nyereményjáték után a 2022-ben is rekord eredményt elért szállítmányozó újabb eseménnyel gondoskodott a méltó ünneplésről.
Előadások, kerekasztal-beszélgetés, kötetlen eszmecsere lehetősége az üzleti partnerekkel, mindez kellemes környezetben, szakértők, elégedett ügyfelek társaságában.
Az FMCG piaci trendjeiről tartott előadásában Turcsán Tünde (GfK) kitért arra, hogy magasan az ÁR a legfontosabb tényező a háztartások termékválasztásában az utóbbi hónapokban.
Dr. Rákóczi János (Közért+) előadásában kiemelte, hogy élelmiszer e-kereskedelmi tevékenységük kulcsa a rövid ellátási lánc.
Közép és nagyvállalati logisztikai vezetők – Katona Ágnes (Egis), Kardos Péter (MOL-Lub), Horváth Tibor (Cola-Cola) – és Lajkó Ferenc (Digilog Consulting) iparági szakértő kerekasztal-beszélgetése, ha lehet, még érdekesebb témákat érintett.
A közúti fuvardíjak soha nem látott mértékben emelkedtek 2022-ben. Nemzetközi közúti fuvarozás esetén 25,1% díjemelés fedezte volna a megemelkedett költségeket. Az üzemanyagár havi korrekciója vált szükségessé, amihez rugalmasan álltak a Palmsped Cargo által meghívott nagyvállalatok is.
A 2023-as első negyedév trendfordulója a hirtelen szabad kapacitásokban mutatkozott először, aminek hatására több piaci szereplő indokolatlanul magas árcsökkentéssel reagált.
A gazdasági tényezők sok, előre nem látott kérdéssel és megoldással szembesítik a piac szereplőit, de a szaktudás, a több évtizedes tapasztalat és a szakma szeretete előrevetítik a jó folytatást, végszóként a „meglátjátok kisüt a Nap” örök igazsága hangzott el…
A házigazda Palmsped Cargo lendülettel megy előre évről évre, idén is, hosszú távú stratégiai célokat, ambiciózus fejlődési terveket teljesítve, plusz szolgáltatásokkal igyekszik az ügyfelei segítségére lenni. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Szelektív vásárlás
A mögöttünk hagyott években a vásárlók nagyon tudatosan módosítottak a…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >