Palmsped Logisztika Café – „piaci trendekről, a logisztika kihívásairól beszélgettünk egy kávé mellett szakértőkkel”
Idén 20 éves a Palmsped Cargo Kft.
A partnereknek indított „gyűjtse a Palmsped raklapokat” online nyereményjáték után a 2022-ben is rekord eredményt elért szállítmányozó újabb eseménnyel gondoskodott a méltó ünneplésről.
Előadások, kerekasztal-beszélgetés, kötetlen eszmecsere lehetősége az üzleti partnerekkel, mindez kellemes környezetben, szakértők, elégedett ügyfelek társaságában.
Az FMCG piaci trendjeiről tartott előadásában Turcsán Tünde (GfK) kitért arra, hogy magasan az ÁR a legfontosabb tényező a háztartások termékválasztásában az utóbbi hónapokban.
Dr. Rákóczi János (Közért+) előadásában kiemelte, hogy élelmiszer e-kereskedelmi tevékenységük kulcsa a rövid ellátási lánc.
Közép és nagyvállalati logisztikai vezetők – Katona Ágnes (Egis), Kardos Péter (MOL-Lub), Horváth Tibor (Cola-Cola) – és Lajkó Ferenc (Digilog Consulting) iparági szakértő kerekasztal-beszélgetése, ha lehet, még érdekesebb témákat érintett.
A közúti fuvardíjak soha nem látott mértékben emelkedtek 2022-ben. Nemzetközi közúti fuvarozás esetén 25,1% díjemelés fedezte volna a megemelkedett költségeket. Az üzemanyagár havi korrekciója vált szükségessé, amihez rugalmasan álltak a Palmsped Cargo által meghívott nagyvállalatok is.
A 2023-as első negyedév trendfordulója a hirtelen szabad kapacitásokban mutatkozott először, aminek hatására több piaci szereplő indokolatlanul magas árcsökkentéssel reagált.
A gazdasági tényezők sok, előre nem látott kérdéssel és megoldással szembesítik a piac szereplőit, de a szaktudás, a több évtizedes tapasztalat és a szakma szeretete előrevetítik a jó folytatást, végszóként a „meglátjátok kisüt a Nap” örök igazsága hangzott el…
A házigazda Palmsped Cargo lendülettel megy előre évről évre, idén is, hosszú távú stratégiai célokat, ambiciózus fejlődési terveket teljesítve, plusz szolgáltatásokkal igyekszik az ügyfelei segítségére lenni. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Megújulás, lendület, frissesség – így indította a 2025-ös évet a Márka Üdítőgyártó Kft.
A 2025-ös év első hónapjai már most izgalmasan alakulnak a…
Tovább olvasom >„Kész vagyok átvenni a vállalat vezetését” – Generációváltás a Mary-Ker Pastánál
A generációváltás mindig fontos időszak egy családi vállalkozás életében. Ifj.…
Tovább olvasom >