Palmsped Logisztika Café – „piaci trendekről, a logisztika kihívásairól beszélgettünk egy kávé mellett szakértőkkel”
Idén 20 éves a Palmsped Cargo Kft.
A partnereknek indított „gyűjtse a Palmsped raklapokat” online nyereményjáték után a 2022-ben is rekord eredményt elért szállítmányozó újabb eseménnyel gondoskodott a méltó ünneplésről.
Előadások, kerekasztal-beszélgetés, kötetlen eszmecsere lehetősége az üzleti partnerekkel, mindez kellemes környezetben, szakértők, elégedett ügyfelek társaságában.
Az FMCG piaci trendjeiről tartott előadásában Turcsán Tünde (GfK) kitért arra, hogy magasan az ÁR a legfontosabb tényező a háztartások termékválasztásában az utóbbi hónapokban.
Dr. Rákóczi János (Közért+) előadásában kiemelte, hogy élelmiszer e-kereskedelmi tevékenységük kulcsa a rövid ellátási lánc.
Közép és nagyvállalati logisztikai vezetők – Katona Ágnes (Egis), Kardos Péter (MOL-Lub), Horváth Tibor (Cola-Cola) – és Lajkó Ferenc (Digilog Consulting) iparági szakértő kerekasztal-beszélgetése, ha lehet, még érdekesebb témákat érintett.
A közúti fuvardíjak soha nem látott mértékben emelkedtek 2022-ben. Nemzetközi közúti fuvarozás esetén 25,1% díjemelés fedezte volna a megemelkedett költségeket. Az üzemanyagár havi korrekciója vált szükségessé, amihez rugalmasan álltak a Palmsped Cargo által meghívott nagyvállalatok is.
A 2023-as első negyedév trendfordulója a hirtelen szabad kapacitásokban mutatkozott először, aminek hatására több piaci szereplő indokolatlanul magas árcsökkentéssel reagált.
A gazdasági tényezők sok, előre nem látott kérdéssel és megoldással szembesítik a piac szereplőit, de a szaktudás, a több évtizedes tapasztalat és a szakma szeretete előrevetítik a jó folytatást, végszóként a „meglátjátok kisüt a Nap” örök igazsága hangzott el…
A házigazda Palmsped Cargo lendülettel megy előre évről évre, idén is, hosszú távú stratégiai célokat, ambiciózus fejlődési terveket teljesítve, plusz szolgáltatásokkal igyekszik az ügyfelei segítségére lenni. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >