A Palmolive a kézmosás világnapjának szponzora
Először 2008-ban rendezték meg a kézmosás világnapját az UNICEF és más nemzetközi szervezetek kezdeményezésére, azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a szappannal való kézmosás fontosságára, hiszen ez az egyik legolcsóbb és leghatékonyabb egészségmegőrző módszer.
A Palmolive márka elkötelezte magát a kézmosás fontosságának hirdetése mellett. Idén ősszel például óvodáknak és bölcsődéknek ajánlott fel folyékony szappant annak érdekében, hogy hozzájáruljon a gyermekek helyes kézmosási szokásainak kialakításához. A kicsik nagyon örültek a Palmolive Aquarium folyékony szappannak, a termékben található halacskák biztosították a játékos kézmosás élményét.
A szülőknek pedig még szélesebb választékot kínál a Palmolive: többek között a 100%-ban természetes eredetű összetevőkkel gazdagított, hidratáló hatású Naturals termékcsaládot az ápolt kezekért, a konyhai használatra kifejlesztett szagsemlegesítő
hatású Anti Odort, a tradícionális illatok kedvelőinek a Damask Rose & Musk variánst és az antibakteriális hatóanyaggal rendelkező Hygiene Plus-t.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >