A Palmolive a kézmosás világnapjának szponzora
Először 2008-ban rendezték meg a kézmosás világnapját az UNICEF és más nemzetközi szervezetek kezdeményezésére, azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a szappannal való kézmosás fontosságára, hiszen ez az egyik legolcsóbb és leghatékonyabb egészségmegőrző módszer.
A Palmolive márka elkötelezte magát a kézmosás fontosságának hirdetése mellett. Idén ősszel például óvodáknak és bölcsődéknek ajánlott fel folyékony szappant annak érdekében, hogy hozzájáruljon a gyermekek helyes kézmosási szokásainak kialakításához. A kicsik nagyon örültek a Palmolive Aquarium folyékony szappannak, a termékben található halacskák biztosították a játékos kézmosás élményét.
A szülőknek pedig még szélesebb választékot kínál a Palmolive: többek között a 100%-ban természetes eredetű összetevőkkel gazdagított, hidratáló hatású Naturals termékcsaládot az ápolt kezekért, a konyhai használatra kifejlesztett szagsemlegesítő
hatású Anti Odort, a tradícionális illatok kedvelőinek a Damask Rose & Musk variánst és az antibakteriális hatóanyaggal rendelkező Hygiene Plus-t.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >