A Palmolive a kézmosás világnapjának szponzora
Először 2008-ban rendezték meg a kézmosás világnapját az UNICEF és más nemzetközi szervezetek kezdeményezésére, azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a szappannal való kézmosás fontosságára, hiszen ez az egyik legolcsóbb és leghatékonyabb egészségmegőrző módszer.
A Palmolive márka elkötelezte magát a kézmosás fontosságának hirdetése mellett. Idén ősszel például óvodáknak és bölcsődéknek ajánlott fel folyékony szappant annak érdekében, hogy hozzájáruljon a gyermekek helyes kézmosási szokásainak kialakításához. A kicsik nagyon örültek a Palmolive Aquarium folyékony szappannak, a termékben található halacskák biztosították a játékos kézmosás élményét.
A szülőknek pedig még szélesebb választékot kínál a Palmolive: többek között a 100%-ban természetes eredetű összetevőkkel gazdagított, hidratáló hatású Naturals termékcsaládot az ápolt kezekért, a konyhai használatra kifejlesztett szagsemlegesítő
hatású Anti Odort, a tradícionális illatok kedvelőinek a Damask Rose & Musk variánst és az antibakteriális hatóanyaggal rendelkező Hygiene Plus-t.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >