A Palmolive a kézmosás világnapjának szponzora
Először 2008-ban rendezték meg a kézmosás világnapját az UNICEF és más nemzetközi szervezetek kezdeményezésére, azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a szappannal való kézmosás fontosságára, hiszen ez az egyik legolcsóbb és leghatékonyabb egészségmegőrző módszer.
A Palmolive márka elkötelezte magát a kézmosás fontosságának hirdetése mellett. Idén ősszel például óvodáknak és bölcsődéknek ajánlott fel folyékony szappant annak érdekében, hogy hozzájáruljon a gyermekek helyes kézmosási szokásainak kialakításához. A kicsik nagyon örültek a Palmolive Aquarium folyékony szappannak, a termékben található halacskák biztosították a játékos kézmosás élményét.
A szülőknek pedig még szélesebb választékot kínál a Palmolive: többek között a 100%-ban természetes eredetű összetevőkkel gazdagított, hidratáló hatású Naturals termékcsaládot az ápolt kezekért, a konyhai használatra kifejlesztett szagsemlegesítő
hatású Anti Odort, a tradícionális illatok kedvelőinek a Damask Rose & Musk variánst és az antibakteriális hatóanyaggal rendelkező Hygiene Plus-t.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >