Az ESG nem kampány, hanem stratégia – A fenntarthatóság új arca a vállalati kommunikációban

Az ESG nem kampány, hanem stratégia – A fenntarthatóság új arca a vállalati kommunikációban

A környezeti, társadalmi és irányítási szempontok – azaz az ESG – ma már nemcsak jogi követelmények, hanem a márkahitelesség és a fogyasztói bizalom alappillérei. A KPMG marketing- és kommunikációs igazgatója,...

Tovább olvasom

Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski

Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében, hogy enyhítsék a háztartások pénzügyi terheit. Mindkét kiskereskedő igyekszik az alapvető termékeket anélkül megfizethetőbbé tenni, hogy az a minőség rovására...

Tovább olvasom

Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig

Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a környezetet is terheli: a DS Smith friss elemzése szerint 2030-ig közel 22 milliárd műanyag tasak érkezhet az európai háztartásokba a...

Tovább olvasom

Már pár száz forintot is inkább digitálisan fizetünk ki

Már 1000 forint alatti összeg kifizetésekor sem nyúl mindenki automatikusan az apróhoz vagy bankjegyhez, helyette a digitális fizetési megoldásokat, például a bankkártyát választják a pénztárnál – derül ki a SimplePay fizetési...

Tovább olvasom

Agrárminisztérium: újabb mérföldkőhöz érkeznek az Agro-ökológiai program kifizetései

További 14 500 kérelemre indult el részkifizetés az Agro-ökológiai programban (AÖP). A korábbi 34 milliárd forintos kifizetési ütemet követően április második hetében csaknem 27 milliárd forint érkezik a támogatásra jogosult...

Tovább olvasom

Mozgásban a vegyipar – a siker kulcsa a logisztika lehet

A vegyipar nem napjainkban éli virágkorát az Európai Unióban. Az iparág termelése lassan, de egyértelműen csökken, és bár a bevételei ennek ellenére kis mértékben emelkedtek az elmúlt öt évben, a...

Tovább olvasom

A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc

Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös országos nyereményjátékában. A promócióval a két cég a húsvéti készülődést szeretné még szebbé...

Tovább olvasom

Boltoknak és vendéglátóhelyeknek egyaránt megéri csatlakozni a REponthoz

Egyre több helyen biztosított az italcsomagolások visszaváltása, mivel megéri csatlakozni a rendszerhez. A MOHU minden regisztrált kézi visszaváltó bolttól és vendéglátóegységtől ingyen begyűjti az italcsomagolásokat, majd helyben megtéríti a visszaváltási...

Tovább olvasom

Drámai tavaszi fagy: gyümölcstermesztők kilátásai romlottak, országos fagykárok sújtják az ültetvényeket

Április elején sarkvidéki eredetű légtömeg érte el Magyarországot, ami brutális éjszakai lehűlést hozott. A hideghullám súlyos károkat okozott a hazai gyümölcsösökben, különösen az északkeleti országrészben, ahol a gyümölcstermő területek jelentős...

Tovább olvasom

Kézenfekvő

A finger foodok folyamatosan fejlődő világa elsősorban a street foodból, az aktuális gasztronómiai trendekből és a helyi hagyományokból meríti inspirációit. A szegmenst formáló HoReCa-vállalkozások és nagy élelmiszeripari cégek néhány szakértőjét...

Tovább olvasom

Prémium ízek, mentes lendület

A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a minőségi termékeket keresik, legyen szó hazai vagy nemzetközi márkákról. Ezzel párhuzamosan az alkoholmentes sörök térnyerése is folytatódik, különösen az ízesített...

Tovább olvasom

Nemcsak finom, egészséges is!

A baba- és gyermekételek piaca folyamatosan változik, ahogy a szülői elvárások, a fogyasztói trendek és a szabályozási környezet alakul. Az egészségtudatosság növekedésével egyre nagyobb hangsúly kerül a természetes összetevőkre, az...

Tovább olvasom

Ami rossz a kukoricának, az jó a napraforgónak

Az idei évben akár a 750 ezer hektárt is elérheti Magyarországon a napraforgó vetésterülete, áll a Syngenta tavaszi vetés előtti piaci elemzésében. A vállalat adatai szerint ellenkező folyamatok zajlanak a...

Tovább olvasom

KOMETA – Buona vita!

Az első sikeres 25 év után a KOMETA új imázzsal folytatja útját. A megújulás nem csak a termékek külsejére vonatkozik, az egyedi és kreatív csomagolás innovatív termékfejlesztéssel is párosul. Az...

Tovább olvasom

A fagykárok bejelentésére biztatja a gazdákat az Agrárminisztérium

Az agrárkár-enyhítési rendszer lehetőséget teremt a tavaszi fagy által okozott károk részleges enyhítésére. A tavaszi fagykárral érintett gazdálkodóknak mindenképpen érdemes elektronikus kárbejelentést tenni az agrárkár-megállapító szervnél, a vármegyei kormányhivatal, mert...

Tovább olvasom

Reklamációt is kezelhetnek már AlzaBoxon keresztül a vásárlók

Újabb fejlesztéssel rukkolt elő az Alza.hu. A teljes országban elérhető több mint 440 csomagautomatába eddig csak rendelni tudtak a vásárlók, illetve elállás esetén visszaküldeni a nemkívánt terméket. Mostantól viszont már...

Tovább olvasom

Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban

A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ arra az Egyesült Királyságban, hogy zabitalait ezentúl 100%-ban brit termesztésű zabból készítse. A cég közvetlenül brit gazdáktól kívánja beszerezni az...

Tovább olvasom

Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak

A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális növekedésének – különösen Németországban, ahol 2023-ban az értékesítés 26%-a zajlott online, ezen belül a piactér részesedése egy év alatt csaknem...

Tovább olvasom

Nem érvényesíti az inflációkövető díjkorrekciót a Magyar Telekom fogyasztói körében

A magyar gazdaság fellendítése iránti elköteleződését kifejezve a Magyar Telekom nem hajtja végre a 2024-es évre vonatkozó, 3,7%-os inflációkövető díjkorrekciót fogyasztói körében és legalább 2026 első félévének végéig nem emeli...

Tovább olvasom

Megújította gépparkját és borászati eszközállományát a PTE Szőlészeti és Borászati Kutatóintézete

Csaknem egymilliárd forintos fejlesztés keretében megújította szőlészeti gépparkját és borászati eszközállományát a Pécsi Tudományegyetem Szőlészeti és Borászati Kutatóintézete (PTE SZBKI) – közölte a baranyai felsőoktatási intézmény kedden az MTI-vel. A...

Tovább olvasom

12 éve vezeti az LG a globális OLED TV piacot

Az LG 2024-ben is megőrizte vezető szerepét a globális OLED televíziós piacon: a vállalat 52,4 százalékos részesedéssel uralja a prémium szegmenst, immár zsinórban tizenkettedik éve. A sikert a technológiai innováció...

Tovább olvasom

Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard

A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és gaming programokkal várja az érdeklődőket. Az együttműködés célja, hogy a két cég egyedülálló zenei és szórakoztató élményeket nyújtson a fiatal...

Tovább olvasom

Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi

Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata az Egyesült Királyságban. A diszkont kezdeményezése a maga nemében az első a brit szupermarketek körében. Az új Costellore Pinot Grigio...

Tovább olvasom

Továbbra sincs új kitörés, a kormányülésen is napirenden volt a védekezés

Továbbra sincs új kitörés, eredményes védekezés a ragadós száj- és körömfájás ellen – mondta Nagy István agrárminiszter a Facebookra szerdán feltöltött videóban. A miniszter jelezte, a szerdai kormányülésen beszámolt a...

Tovább olvasom

Nagyon kiidegelt pincér – A nap videója

Akár megrendezett a jelenet, akár nem – sokatmondó. A videóért katt a képre!      ...

Tovább olvasom

Szezonja van – A nap képe

Az olasz élelmiszeráruház információs táblája azt is elmondja, ami nincs jelölve rajta, azaz, hogy mikor lehetsz biztos abban, hogy messziről hozott gyümölcsöt vásárolsz....

Tovább olvasom

A nap mondása

...

Tovább olvasom

GKI elemzés: A kereskedelemben 6-szor gyorsabban nőtt a termelékenység 2010 óta, mint a feldolgozóiparban

A nemzetgazdasági ágazatok munkatermelékenységet vizsgáló sorozatunk harmadik részeként a feldolgozóipar és az építőipar után a kereskedelmet vesszük sorra. 2023-ban az EU-ban a kereskedelem átlagosan a GDP 11,3%-át, Magyarországon 10,3%-át tette...

Tovább olvasom

Éves szinten gyorsult, de februárhoz képest visszaesett a kiskereskedelmi forgalom – ágazati kitekintő

Várakozásunknak megfelelően gyengébb adatok érkeztek a boltokból: 0,6%-kal csökkent a kiskereskedelmi forgalom februárban januárhoz képest, míg éves szinten 3,3%-os bővülés történt. Fix bázison nézve 1,3%-kal sikerült meghaladni a 2021-es átlagos...

Tovább olvasom

Visszafogott márciusi infláció: jön az árnyomás enyhülése?

2025 márciusában az éves infláció mértéke 4,7%-ra csökkent Magyarországon, ami meghaladta az elemzői várakozásokat. Bár a csökkenés mértéke mérsékelt, a havi adatok alapján megfigyelhető trendek azt mutatják, hogy az inflációs...

Tovább olvasom
Oldal