Kocsival az új diszkontláncokba

Kocsival az új diszkontláncokba

A modern kereskedelmi csatornák erősödésével az elmúlt években általánossá vált az a tendencia, miszerint a nagy alapterületű, széles választékkal rendelkező üzletek léptek elő a nagyobb, felhalmozó jellegű bevásárlások helyszínévé, míg...

Tovább olvasom

A mezőgazdaság tovább drágít

Az agrártermékek termelőiár-szintje 2008 júniusában 21,6 százalékkal haladta meg a 2007. júniusit. Ezen belül a növényi termékek árszínvonala 20,5 százalékkal, az élő állatoké és állati termékeké 22,9 százalékkal nőtt.A KSH...

Tovább olvasom

Európai Nielsen-körkép VIII. – Románia: hipermarketboom és márkahűség

Amikor Romániában boltot választ az átlagos vásárló, akkor számára legfontosabb, hogy kényelmesen megközelíthető legyen. Második az eladótér tágas volta, és csak utána következik, hogy megtaláljanak egy boltban mindent, amire szükségük...

Tovább olvasom

Diszkontstratégiák az igényes Angliában

Már az angol fogyasztók zöme is igyekszik spórolni az élelmiszeren. A korábbiaknál jobban odafigyelnek a kiadásaikra, és így egyre jobb helyzetbe hozzák a diszkontokat. Ezzel kapcsolatban a Nielsen angliai vállalatának...

Tovább olvasom

Érzik a drágulást a svédek is

A Lidl diszkontlánc a 9 millió lakosú Svédországban is egyre több fogyasztót vonz. A svéd polgárok csaknem egynegyede szokott a Lidl valamelyik üzletében négyhetenként legalább egyszer vásárolni. A Nielsen svéd...

Tovább olvasom

Brüsszeli háború

Ne féljenek a kedves olvasók, nem emberéleteket követelő harcról van szó, még csak nem is a vallon–flamand ellentétekről szeretnék beszámolni, hiszen az etnikai konfliktusokba régen belefáradtunk. A csata, amiről szó...

Tovább olvasom

Nyári szilánkok (II. rész)

Főállású turistának lenni roppant fárasztó. Az útikönyvek ajánlotta látnivalók tervszerű megtekintése, sorban állás – szinte mindig és mindenhol – a hozzánk hasonló több ezer türelmetlen, fáradt és szomjas sorstárssal együtt....

Tovább olvasom

Unilever Vitality Program a dm üzleteiben

Az Unilever küldetése, hogy vitalitással töltse meg az emberek életét! E mögött az egyszerű kijelentés mögött nagy elszántság rejlik, hogy fogyasztóira, vásárlóira, termékportfóliójára, partnereivel való együttműködésre tudjon koncentrálni. Célja, hogy...

Tovább olvasom

Mire jó az üzleti intelligencia?

A legtöbb vállalatnál az üzleti döntésekhez szükséges háttérelemzéseket napokig, vagy akár hetekig is eltartó adatgyűjtéssel készítik. Az adatokat Excel-táblázatokba foglalják a fontos információk kezelésére egyébként jogosulatlan adminisztrátorok. A döntések elhúzódnak,...

Tovább olvasom

A Maximilian

Ja, így könnyű… A legismertebb magyar márkákból kettőt tartalmaz a címke: Zwack és Tokaji. Ha még a PICK is rajta lenne, szinte lefednénk a top magyar vertikumot. Azért így sem...

Tovább olvasom

Fanta Vérnarancs/Fanta

A világ különböző tájainak ízeit hozzuk el rendszeres időközönként a Fanta segítségével. A jól ismert Fanta játékosságot hoz el a fogyasztók mindennapjaiba, új ízeivel felfedezhetik a Fanta világát. Kiszerelésnagyság: 0,5...

Tovább olvasom

NaturAqua Emotion Citrus-Guarana, NaturAqua Emotion Őszibarack-Aloe Vera/NaturAqua

A NaturAqua Emotion Citrus-Guarana egyesíti magában a természetes ásványvíz jó tulajdonságait, kiegészítve kellemes citrus- és guaranaízesítéssel. A NaturAqua Emotion Citrus-Guarana frissítő ízével élvezetessé teszi a szervezet számára szükséges folyadékpótlást. A...

Tovább olvasom

Kinder Country

A Kinder Country egy finom tejcsokoládé szelet 5 különböző gabonapehellyel és tejjel töltve. A Kinder Country nem rejt el semmit. Az, aminek látszik. Egyik oldalán csokoládé, másik oldalán gabona. Kiszerelés: 23,5 g. T1×40:...

Tovább olvasom

Whiskas® Supreme

A Whiskas® Supreme láthatóan egész, kíméletesen feldolgozott hús-, illetve haldarabokat tartalmaz. Ezáltal még természetesebb és ínycsiklandozóbb eledel. A bevezetés hónapja: 2008. június. Bevezetési támogatások: reklámfilm, citylight, internet, mintaszórás, display, eladáshelyi...

Tovább olvasom

Hygolet Sit Down higiénikus toalettülőke-rendszer

100%-os steril felületet biztosító automata toalettülőke-rendszer. Szenzor, illetve gomb megnyomásával a dermatológiailag tesztelt hygoplast fólia maximális, megnyugtató higiéniát, komfortot biztosít! Kiszerelés: 6 db/karton. Akció: 29 990 Ft + áfa/db. Bevezetés hónapja:...

Tovább olvasom

Dr. Oetker Choco-Choco Forró Csokoládék

A rendkívül népszerű klasszikus változat után mostantól banános és meggyes ízben is kapható a Dr. Oetker Choco-Choco Forró Csokoládé. A darabos kiszerelés mellett 5 db-os, dobozos családi csomagban is elérhetőek...

Tovább olvasom

BIOPONT Bio tejcsokoládés kölesgolyó – megújult csomagolásban!

A legfinomabb biocsokoládéval vontuk be a friss, ropogós kölesgolyót. A csokis buláták után itt az új édesség, amely ellenőrzött gazdálkodásból származó bioalapanyagokból készült. Értékes és finom csemege sok vitaminnal és...

Tovább olvasom

Desszert Szaloncukor Szamos Csokoládé Műhely

A népszerű marcipán szaloncukor 2008-ban kapható lesz pisztáciás és narancsos változatban is, de igazi újdonság a desszertszaloncukor, amely a Mátyás desszert két legsikeresebb ízét, a csokoládésat és a meggyeset viszi...

Tovább olvasom

Trident Splash dobozos eper-lime; zöld menta; barack-málna

A Trident Splash eper-lime, zöld menta és az új őszibarack-málna ízei mostantól innovatív dobozos formában is kaphatók a boltokban. A tetszetős, színes dobozos kiszerelésnek köszönhetően otthon, a munkahelyünkön vagy akár...

Tovább olvasom

Tchibo 3in1 Intense

A Tchibo 3in1 termékcsaládja új taggal bővül. A Tchibo 3in1 Intense instant kávéspecialitás kitűnő választás azoknak, akik intenzívebb, erősebb ízélményre vágynak, és mindezt azonnal oldódó, rögtön fogyasztható formában. Élvezze a...

Tovább olvasom

Dove Intenzív Testápoló extra száraz bőrre, Dove Intenzív Testápoló vaj extra száraz bőrre, Dove Intenzív Kézkrém extra száraz bőrre, 75 ml

Testápoló család extra száraz bőrre. Dove Intenzív Testápoló extra száraz bőrre: 250 ml: 12 db/karton, 6 db/zsugor; Dove Intenzív Testápoló vaj extra száraz bőrre: 250 ml: 6 db/zsugor; Dove Intenzív...

Tovább olvasom

Zwack Maximilian Tokaji Különlegesség

A Zwack Maximilian Tokaji Különlegesség múlt századi hagyományokra épül, mégis minden ízében modern, ez a kettősség teszi egyedivé. Receptje 1912 óta változatlan: kiváló tokaji borok lepárlásából készül, a tölgyfa hordós...

Tovább olvasom

Clorox fehérítő

A reklámfilmben megjelenő animációs megoldás új színfoltot jelent a kategórián belül. A gyermekek kalandjaik során sokféle foltot szednek össze, de ezek a foltok biztonságosan eltávolíthatóak a Clorox segítségével, és a...

Tovább olvasom

kinder Country + promóció

A kinder Country nem rejt el semmit. Az, aminek látszik. Kinder Country. Semmi titok. + 4 hónapon át 4 promóciós kinder termék, 4 álomút, 4000 garantált nyeremény.Ügynökség: Inititative Médiaügynökség Megrendelő:...

Tovább olvasom

Whiskas® Supreme

A cicák ösztönösen tudják, mi az igazi, ezért fejlesztette ki a Whiskas® az új, egész húsdarabokat tartalmazó Whiskas® Supreme alutasakos eledelt. Hiszen a macskák Whiskas®-t vennének!Ügynökség: BBDO Budapest Zrt. Megrendelő:...

Tovább olvasom

Orbit Envelope Fruit

Mosolyogj jóízűen, és oszd meg másokkal is! Az Orbit újdonsága a 14 db egyenként csomagolt rágó, amely a két jól ismert fodormenta- és borsmentaízeken kívül már izgalmas málna-, feketeribizli-, grépfrútízesítésben...

Tovább olvasom

Az AMC újra a világ egyik legjelentősebb élelmiszer-ipari szakvásárán

Az Agrármarketing Centrum (AMC) idei keretprogramjában is kiemelt szerepet játszik a párizsi SIAL Nemzetközi Élelmiszer-ipari Szakkiállításon való megjelenés, ahol most első alkalommal az úgynevezett nemzeti standok pavilonján kívül a húsipari...

Tovább olvasom

Úttörő instore kutatás: éljen a shoppermarketing! (ECR Europe, II. rész)

Sokan, régóta vártak már arra, hogy valamilyen módon mérni lehessen a vásárláshelyi marketingre kiadott pénz hatékonyságát. Az ECR Europe Berlinben tartott éves konferenciáján megismerhettünk egy új, ígéretes módszert. Beszámolónk a...

Tovább olvasom

Ők mondták – Az újságíró berlini noteszéből

„Mi tanítottuk meg a vásárlókat arra, hogy az árra fokuszáljanak. Emiatt most új értékeket kell létrehoznunk, amelyek érdekében előre szükséges tudnunk, hogy újdonságainkra milyen módon, mennyire pozitívan reagálnak majd vevőink...

Tovább olvasom

CIES-konferencia Budapesten: ismereteket adnak, és kapcsolatokat nyújtanak

A nemzetközi élelmiszerszakma vezetői budapesti üzletlátogatáson kapnak keresztmetszetet a magyar kereskedelemről. A november 5-i és 6-i budapesti kongresszusuk előtti napon felkeresik a Vámház téri vásárcsarnokot, majd a Metrónál Melegh László...

Tovább olvasom
Oldal