David Beckham Signature

David Beckham Signature

Egy jól bevezetett, ismert márka új illatvariánsai. Férfiillat: friss, fás-orientális. Kiszerelések: eau de toilette 30 ml, deo 150 ml, after shave 50 ml. Női illat: virágos gyümölcs-orientális. Kiszerelések: eau de...

Tovább olvasom

Tonino Lamborghini Fragranza férfiillat 3-féle (Feroce, Forza, Mitico)

Új bevezetés, jól ismert névhez kötődő márka. Feroce illat: gyümölcsös-fás. Mitico illat: friss, orientális. Forza illat: fűszeres, pézsma. Kiszerelés mindhárom illatvariánsból: edt 50 ml, after shave 100 ml, deo spray...

Tovább olvasom

NESCAFÉ 3in1 Gold

A NESCAFÉ 3in1 Gold új, prémium kategóriát nyit a 3in1 termékek piacán. Az aromakímélő freeze dried eljárással készült különlegességet azoknak ajánljuk, akik kávézáskor is a legmagasabb minőségre vágynak.Próbálja ki, milyen...

Tovább olvasom

Nestea Snowy Plum

A Nestea jegestea-család másodszor jelentkezik téli kiadással: a Nestea Snowy Plum a természetes fekete tea és a szilva kellemes ízvilágát vegyíti a szegfűszeg és a méz aromájával.Fűszeres íze miatt az...

Tovább olvasom

NIVEA FOR MEN hajhullás elleni rendszer

A samponban található hajkondicionáló polimerek megóvják és erőssebbé teszik a hajszálakat, előkészíti a fejbőrt a tonik jobb felszívódására. A tonikban található karnitin és kreatin aktív kombinációja mélyen behatol a fejbőrbe:...

Tovább olvasom

SOLE Flört túródesszertek 30 g (natúr, domino, eper, barack)

A SOLE „túrócsoki” család teljesen megújult külsővel jelenik meg a piacon. A meglévő natúr, domino, epres és barackos túródesszertek a hazai piacon egyedülálló, prémium megjelenést kölcsönző csomagolásba kerültek. Az ezüstszínű...

Tovább olvasom

Cote d’Or étcsokoládé golyó trüffelkrémmel 126 g, Cote d’Or tejcsokoládé golyó trüffelkrémmel 126 g, Cote d’Or étcsokoládé golyó trüffelkrémmel és narancsdarabokkal 126 g

A Truffé Noir fenséges harmóniája az étcsokoládénak és a benne lévő csokoládéízű tölteléknek. A Truffé Lait-et úgy alkották meg, hogy a finom tejcsokoládé selymesen ölelje a csokoládéízű tölteléket. A Truffé...

Tovább olvasom

Lucullus tört chili paprika, morzsolt rozmaring, morzsolt tárkony, őrölt gyömbér, szárított metélőhagyma

A megújult Lucullus fűszercsalád az idei fűszerszezonra további termékekkel bővül. A különleges fűszereket kedvelő fogyasztók számára újabb termékek piaci bevezetését valósítjuk meg. Logisztika: 20db/karton; 280 karton/raklap. Bevezetés hónapja: 2008. november....

Tovább olvasom

Fűszermalom/Lucullus

A megújult Lucullus fűszercsalád az idei fűszerszezonra további termékekkel bővül. A frissen őrölt fűszereket preferáló fogyasztók számára hét különböző őrlőfejes fűszerrel, illetve fűszerkeverékkel kedveskedünk, melyek mind minőségben, mind megjelenésben harmonikusan...

Tovább olvasom

Sport XXL Fehér 55 g

Jól megszokott limitált termékünk, a Sport fehér, a téli évszakhoz kötődően újra fehér csokoládés bevonatot kapott. A termék 55 g extra energiaforrást nyújt a hideg napokon. Bevezetés hónapja: 2008. október....

Tovább olvasom

„RYN” a legújabb gördülőtalpas lábbeli!

A RYN lábbeli kiváló minőséget és értéket jelent vásárlóink számára, kereskedelmünk pedig sikert, örömöt és bizalmat kínál kereskedő partnereinknek. A RYN technológia ma már a világ számos országában segíti a...

Tovább olvasom

hohes C Mild Multivitamin

Új taggal bővül a hohes C Mild termékcsalád. A narancs-, pink grapefruit- és almaízek mellett a nagy népszerűségnek örvendő multivitamin is megjelenik októbertől. Már egy pohár (0,2 liter) hohes C...

Tovább olvasom

Clorox Color folteltávolító folyadék

A Clorox Color folteltávolító folyadék színes ruhákhoz. Egyedi összetevőinek köszönhetően eltávolítja a makacs foltokat, miközben megőrzi a ruhák színét. Alkalmazható minden mosható textíliához, selyemhez, és gyapjúhoz is. A Clorox Color...

Tovább olvasom

Pötyi

Megújult a Pötyi termékcsalád. A fogyasztók jól ismerik a Pötyi márkanevet és termékeket, hiszen már több mint 10 éve jelen van a magyar piacon. Az elmúlt hónapok teljes megújulást hoztak:...

Tovább olvasom

Nemzetközi ízek – Kaiser szalámik: Kaiser Dán szalámi sajtpalástban sz. vg. 40 g/db, Kaiser Chilis szalámi sz. vg. 40 g/db, Kaiser Pármai szalámi sz. vg. 40 g/db

A piaci trendet követve és a fogyasztói igényeket szolgálva alkotta meg a Kaiser Food Kft. új szárazáru-termékcsaládját 2008 tavaszán. A nemzetközi ízeket tükröző Kaiser szalámik nemcsak különleges ízvilággal rendelkeznek, hanem...

Tovább olvasom

PICK Virsli termékcsalád

Innováció a csomagolt virslik piacán: praktikus, kettéválasztható csomagolás. Eszköz nélkül nyitható tasak és mikróban is gyorsan elkészíthető. A négyféle, kedvelt ízvariáns (virsli, frankfurter, sajtos és chilis) mindegyike gluténmentes, és jódozott...

Tovább olvasom

PICK Snack kolbászok

A praktikus, kézzel nyitható, hűtést nem igénylő, aromazáró csomagolású kolbász a nap bármely szakában és bárhol azonnal fogyasztható. A háromféle ismert ízesítés (csemege, csípős, sajtos) mellé új ízvariánst, a fokhagymást...

Tovább olvasom

Cherry Queen Marcipán

Szeretjük a marcipánt, és már számtalan formában megismerhettük. Most végre elnyerheti az őt megillető helyet az igazi ínyencek szívében is: megérkezett a marcipánkrémmel töltött étcsokoládés konyakmeggy. Cherry Queen. Egy közös...

Tovább olvasom

Dr. Oetker sütési hozzávalók

Gyermekkérdések a sütés biztos sikerével kapcsolatban.Ügynökség: BBDO Budapest Zrt. Megrendelő: Dr. Oetker Magyarország Élelmiszer Kft. Termék: Dr. Oetker sütési hozzávalók Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, AXN, Hallmark, National Geographic Időszak: november...

Tovább olvasom

Knorr Ínyencek levese – Krémlevesek

Olyan tv-hirdetés elkészítése volt a cél, amely segítségével a fogyasztók felfedezhetik maguknak a Knorr Krémlevesek ínyenc és különleges világát.Ügynökség: JWT Eastern Europe Marketing Kft. Megrendelő: Unilever Magyarország Kft. Termék: Knorr...

Tovább olvasom

Lendület, fiatalodás, innováció, felelősség

A gyümölcsléágazat legstabilabb szereplője, évek óta a teljes piac, valamint a legtöbb szegmens vezetője, a SIÓ-ECKES márkapolitikája jól tükrözi a több mint 30 év tapasztalatot, a cég innovatív erejét, a...

Tovább olvasom

Tendenciák és innovációk az idei SIAL-ról

Sokak várakozását múlta felül a SIAL idei statisztikája. Minden korábbinál nagyobbra sikerült, elképzelhetetlenül sok kiállítóval és látogatóval. 215 ezer négyzetméteren 140 ország 5500 kiállítója mutatta be legújabb fejlesztését. A két...

Tovább olvasom

Magyar cégek a SIAL-on

A 2008. évi SIAL kiállítást se lehetett volna elképzelni magyar cégek megjelenése nélkül. Pedig az igazsághoz hozzátartozik, hogy jóval szerényebb volt a jelenlét, mint korábban bármikor. A kollektív megjelenésről Pál...

Tovább olvasom

Kelet-EU és Nyugat-EU

Prémium szegmens, a fogyasztó által érzékelt hozzáadott érték és kényelmi termék. Ezek a friss áruk piacán a fejlődés aktuális kulcsszavai, ahogyan azt a húskészítmény, tejtermék és mélyhűtött áru hármas szakvásárán...

Tovább olvasom

Prémium és kényelem a Kaiser Foodtól

A Kaiser Food önálló standon mutatta be bevált régi és új készítményeit. Az InterMeaten most először jelent meg a mosonmagyaróvári cég. Fésű Szilvia exportvezető elmondta, hogy cseh, szlovák és szerb...

Tovább olvasom

Kötődnek a PICK márkához a németek

– Magyarországon is megvan az a fogyasztói réteg, amely hajlandó is, képes is megfizetni a téliszalámi vagy a többi magas minőségű szárazáru árát. Sőt, prémium vörösáruból is növekszik az értékesítésünk...

Tovább olvasom

Mini tekercsek – Marathon Foods

A mélyhűtött termékek németországi boomjából a szentendrei székhelyű Marathon Foods is szeretne részesedni. Tuskán Andrea kereskedelmi igazgató saját tapasztalatából mondja, hogy amíg Nyugat-Európában terjed a kényelmi termék, Magyarországon hovatovább luxusnak...

Tovább olvasom

Ripp-Roppal érdemes kiállítani

A Mar-Ne-Váll Kft. standján, Ripp-Ropp márkanéven feldolgozott baromfi-, sertés- és marhahúst kínálnak – Törökszentmiklósról. A rövidítés feloldása: Markovits és Neje Vállalkozás. Az 1987-ben alapított üzemet három éve vette meg Markovits...

Tovább olvasom

Metro-tanulságok Közép- és Kelet-Európában

Ne becsüljük le se a piacok méretét, se a vásárlóerőt Közép- és Kelet-Európában – hangsúlyozta Frans W. H. Muller, a Metro-csoport vezérigazgatója az ECR Europe berlini konferenciája keretében tartott speciális...

Tovább olvasom

Egy holland Düsseldorfban

Frans W. H. Muller (37 éves) a hollandiai Nieuwer-Amstelben született. Közgazdasági tanulmányait a rotterdami egyetemen végezte, és MBA képesítést is szerzett. Pályája első évtizedében a KLM Cargónál különböző vezető állásokban...

Tovább olvasom
Oldal