Az euróválság ellenére bővül a globális reklámpiac

Az euróválság ellenére bővül a globális reklámpiac

Módosította a globális hirdetési piacra vonatkozó 2012-es előrejelzését a Warc. A társaság szakértői szerint ebben az évben 5,4 százalékkal bővül majd a szektor, ez 0,9 százalékponttal kevesebb, mint az augusztusi...

Tovább olvasom

Szabálytalan a fogyasztói hiteleket kínáló honlapok kétharmada

A nemzeti hatóságok által megvizsgált 562 fogyasztói hitelt kínáló honlap csupán 30 százaléka felelt meg az uniós fogyasztóvédelmi szabályoknak – közölte a Gazdasági Versenyhivatal honlapján kedden. Az EU 27 tagállamán...

Tovább olvasom

Egyszerúen mediterrán – hazai termékekre koncentrál az olasz katolikus élelmiszerpiac

Olcsóbb és kizárólag hazai terméket kínál a Simply Med, az első olasz katolikus élelmiszerportál, mely etikus kereskedelemmel igyekszik segíteni a válság sújtotta családokon és plébániákon, valamint az olasz termelőkön is....

Tovább olvasom

Saját márkás mobilszolgáltatást indít a Lidl

Az év első hónapjaiban újabb mobilmárkával bővülhet a hazai paletta, saját márkás mobilszolgáltatás értékesítésébe kezd ugyanis a Lidl áruházlánc. Az üzlethálózat nem lesz virtuális mobilszolgáltató, az üzleti modell a 2009-ben...

Tovább olvasom

Évtizedes rekordon az amerikai fogyasztói hitelek

A Fed által közzétett adatok szerint az amerikai fogyasztói hitelezés novemberben a vártnál sokkal jelentősebben, 20,4 milliárd dollárral, 2001 november óta nem látott mértékben emelkedett. Októberben a felülvizsgált adatok alapján...

Tovább olvasom

Magazin: minőség, egészség, megbízható alapanyag a magyar áruk fő vonzereje

A hazai fogyasztók mintegy háromnegyed része részesíti előnyben a magyar terméket feldolgozott hús, zöldség, gyümölcs és tej vásárlásánál. Legtöbbjük döntését a jó minőség, a termék egészséges volta, valamint megbízható alapanyaga...

Tovább olvasom

Novemberben nőtt a szálláshelyek vendégforgalma

Folytatódott a vendégforgalom kedvező alakulása a kereskedelmi szálláshelyeken 2011. novemberben az előző év azonos időszakához képest – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) kedden. A vendégek száma 2011. novemberben 1,1...

Tovább olvasom

Az átlagosnál jobban emelkedett tavaly a magyar turisták száma Horvátországban

Az elmúlt évben 9 százalékkal több magyar turista látogatott Horvátországba, a vendégéjszakák száma pedig 8,5 százalékkal bővült, a horvátországi turizmus átlagos növekedésénél is nagyobb mértékben – közölte kedden a Horvát...

Tovább olvasom

Megduplázta adományát a Tesco

A Tesco és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet közös kuponos akciójának köszönhetően az áruházlánc nagylelkűen adakozó vásárlói 20 millió forintot gyűjtöttek össze az adventi időszakban. Ezzel 40 millió forintra egészült ki...

Tovább olvasom

Veszélyes áru raktár Romániában

A Dachser bukaresti telephelye mellett egy közel 6 500 négyzetméter alapterületű és 11 500 raklap befogadására alkalmas veszélyesanyag-raktárat nyitott. A Romániában egyedülálló raktár tíz millió eurót meghaladó beruházással jött létre,...

Tovább olvasom

Bizonytalanságok a hungarikum-törvényjavaslat körül

Nagyszabású célokat tűz ki a magyar kultúra értékeiről, a hungarikumokról szóló kormányzati törvényjavaslat, amellyel azonban több probléma is van. Sem a javaslat szövege, sem a költségvetés nem rendelkezik arról, hogy...

Tovább olvasom

Elemzők továbbra is a külkereskedelmi többlet növekedésére számítanak

Bár a 2011. novemberi, 666 millió eurós külkereskedelmi aktívum elmaradt az elemzők által várttól, az MTI által megkérdezettek szerint tovább nőhet a külkereskedelmi mérleg többlete. A Központi Statisztikai Hivatal előzetes...

Tovább olvasom

Sosem látott méreteket öltött a határ menti bevásárlóturizmus

Megrohamozták a magyarországi boltokat a szlovákiai vásárlók; a bevásárlóturizmus soha nem látott méreteket öltött, mert a forint/euró árfolyam történelmi csúcson volt, egy euróért akár 320 forintot is fizettek – írja...

Tovább olvasom

A Strongbow Gold Klapka titkos aranyszállítmánya

Különleges kampánnyal érkezett hazánkba egy új termék, egy új márka, a Heineken által forgalmazott Strongbow Gold alma cider. A márka Klapka György különleges aranyszállítmányaként mutatkozott be. A folyékony arany nem...

Tovább olvasom

NFH: sok a jogsértő árubemutató

A fogyasztóvédők 87 ellenőrzésből 63 esetben állapították meg, hogy az árubemutatót szervezők nem a jogszabályoknak megfelelően végezték kereskedelmi tevékenységüket. A fogyasztóvédők 2011. szeptember 5. és október 28. vizsgálták az árubemutatóval...

Tovább olvasom

Összefogást sürgetnek a somlói borvidék borosgazdái

A somlói borvidék borosgazdáinak összefogását sürgették a somlói termőterület közel felét képviselő bortermelők hétfőn Devecserben. A hegyközség hegybírója azt követően hívta össze az egyeztető fórumot, hogy a sajtóból egy 14...

Tovább olvasom

Átalakul a közösségi agrár- és bormarketing

A közösségi agrár- és bormarketing-feladatokat az Agrármarketing Centrum helyett a Magyar Turizmus Zrt. látja majd el – derül ki egy kormányhatározatból, mely a forgalomba hozatali járulékfizetési kötelezettség megszüntetésével gyakorlatilag megszünteti...

Tovább olvasom

Árcsökkenéssel kezdte az évet a sertéspiac

Árcsökkenést hozott az év vége az európai sertéspiacon, és ez a tendencia folyatódik e héten is – állapítja meg elemzésében a Pick Szeged Zrt. A magyar piacon a jó minőségű...

Tovább olvasom

Franchise partnereket keres Magyarországon az amerikai gyorsétteremlánc

Franchise-partnereket keres magyarországi hálózatához az amerikai Dairy Queen gyorsétteremlánc. Az USA-ban már 5000, 18 másik országban közel 1000 egység működik, de Európában még egy sem. Hazánk mellett – ahonnan egy...

Tovább olvasom

A METRO nyereményjátékra invitálja gasztronómiai vásárlóit

A METRO Kereskedelmi Kft. nagyszabású nyereményjátékra invitálja profi gasztronómiai termékeinek vásárlóit, amelynek keretén belül a gasztro vevők garantáltan Magyar Turizmus Kártyát és üdülési utalványt nyernek, húsz szerencsést pedig a vállalat...

Tovább olvasom

Új „márkával” ismerkednek a Fejér megyeiek

Tavaly májusban indította útjára Fejér megye közgyűlése a Fejér Termék Programot. Rövid idő alatt nagyon sikeres lett. Az azóta négy alkalommal megrendezett Megyekorzón és legutóbb a székesfehérvári adventi vásáron is...

Tovább olvasom

Nem épül fel a négycsillagos hotel Algyőn

Nem épül fel a Borbála fürdő mellé tervezett négycsillagos szálloda Algyőn. A beruházónak az 1,2 milliárdos fejlesztéshez megvan az önereje és az uniós támogatása, de nem kap bankhitelt. Szegeden és...

Tovább olvasom

Tartalmas év után új kihívások előtt a direkt marketing

A Direkt Marketing Szövetség 2011-ben 10 taggal Contact Center tagozatot hozott létre, 5 új céggel bővült a tagság, újraindult a DM oktatás, kiegészült a Szövetség szolgáltatási csomagja, elkezdődött a 2012-es...

Tovább olvasom

Új csapat erősíti a hoszteszpromóciókat a Spar üzletekben

Február 1.-jétől már nem csak a sajátmárkás termékeket, de a gyártói márkás termékeket is lehet az In-Store Team hoszteszeivel kóstoltatni a Spar üzleteiben – derül ki a Spar Magyarország Kft....

Tovább olvasom

GfK: tovább romlott a fogyasztói hangulat

A GfK piackutató intézet felmérése szerint tovább romlott a fogyasztói hangulat Magyarországon, ezt jelzi a GfK komplex fogyasztói bizalmi indexe (FBI), amely 13 ponttal 117,5 pontra csökkent decemberre a szeptemberi...

Tovább olvasom

Folytatódik az ipari termelés növekedése

Előzetes adatok szerint az ipari termelés volumene 3,5 százalékkal emelkedett az előző év azonos időszakához viszonyítva 2011 novemberében – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken. A munkanaphatástól megtisztított index...

Tovább olvasom

Novemberben visszaesett az euróövezet kiskereskedelmi forgalma

Az októberi felülvizsgált 0,1 százalékos havi növekedés után a várt 0,4 százalékkal szemben 0,8 százalékkal esett vissza novemberben a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben – közölte az Európai Unió statisztikai hivatala,...

Tovább olvasom

COFIDIS: tavaly kétmillió új hitelt vettek fel, a lakosság felének van hiteltartozása

A magyarok közel háromnegyede vett már fel valaha hitelt és minden második magyar jelenleg is tartozik valamelyik pénzintézetnek, a legelterjedtebb hiteltípus a lakáshitel, a lakosság 38 százaléka vett már fel...

Tovább olvasom

Már Brüsszelben vannak a magyar borok termékleírásai

A Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) benyújtotta a bor termékleírások nemzeti jóváhagyó határozatait az Európai Bizottságnak miután Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter aláírta azokat – tájékoztatott a szaktárca a kormányzati honlapon. A kormany.hu...

Tovább olvasom

A munkanélküliség volt a magyarok legnagyobb félelme 2011-ben

A munkanélküliségtől és az elszegényedéstől tartottak leginkább a magyarok tavaly; a globális félelmek háttérbe szorultak – állapította meg az Ipsos csoport nemzetközi közvéleménykutatása, amelynek eredményét pénteken közölték az MTI-vel. A...

Tovább olvasom
Oldal