Ötvenezer fonttal támogatja az Aldi UK a Marine Conservation Society-t
Az Aldi 50 000 font értékű szponzorációs programmal támogatja a Marine Conservation Society-t. A lépésnek köszönhetően a diszkontlánc lesz a Marine Conservation Society tengerparti takarító projektjének legnagyobb vállalati támogatója.

Fotó: Aled Llywelyn
Az Aldi UK munkatársai csatlakoznak a Beachwatch több ezer önkénteséhez, ezzel támogatva a több mint 500.000 darabnyi szemét összegyűjtését.
A kezdeményezés szeptember 26-án kezdődik, és 2024-ben további takarító akciókra kerül sor.
A lépést az Aldi más kezdeményezései előzték meg, így többek között a zöldség- és gyümölcstermékek műanyagcsomagolás nélküli kihelyezésének kipróbálását, az egyszer használatos favillák elhagyását és a darált húsok alternatív csomagolási módszereinek bevetését.
A Systemiq nemrégiben készített jelentése szerint a műanyagszennyezés 2040-re megduplázódhat a globális környezetvédelmi politika megváltoztatása nélkül.
Az év elején az 5 Gyres intézet tudósainak tanulmánya kiemelte, hogy 1777 műanyagmintából vett minták alapján az óceánban több mint 170 trillió műanyagrészecske úszik.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >