Ötvenezer fonttal támogatja az Aldi UK a Marine Conservation Society-t
Az Aldi 50 000 font értékű szponzorációs programmal támogatja a Marine Conservation Society-t. A lépésnek köszönhetően a diszkontlánc lesz a Marine Conservation Society tengerparti takarító projektjének legnagyobb vállalati támogatója.

Fotó: Aled Llywelyn
Az Aldi UK munkatársai csatlakoznak a Beachwatch több ezer önkénteséhez, ezzel támogatva a több mint 500.000 darabnyi szemét összegyűjtését.
A kezdeményezés szeptember 26-án kezdődik, és 2024-ben további takarító akciókra kerül sor.
A lépést az Aldi más kezdeményezései előzték meg, így többek között a zöldség- és gyümölcstermékek műanyagcsomagolás nélküli kihelyezésének kipróbálását, az egyszer használatos favillák elhagyását és a darált húsok alternatív csomagolási módszereinek bevetését.
A Systemiq nemrégiben készített jelentése szerint a műanyagszennyezés 2040-re megduplázódhat a globális környezetvédelmi politika megváltoztatása nélkül.
Az év elején az 5 Gyres intézet tudósainak tanulmánya kiemelte, hogy 1777 műanyagmintából vett minták alapján az óceánban több mint 170 trillió műanyagrészecske úszik.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >