Ötvenezer fonttal támogatja az Aldi UK a Marine Conservation Society-t
Az Aldi 50 000 font értékű szponzorációs programmal támogatja a Marine Conservation Society-t. A lépésnek köszönhetően a diszkontlánc lesz a Marine Conservation Society tengerparti takarító projektjének legnagyobb vállalati támogatója.

Fotó: Aled Llywelyn
Az Aldi UK munkatársai csatlakoznak a Beachwatch több ezer önkénteséhez, ezzel támogatva a több mint 500.000 darabnyi szemét összegyűjtését.
A kezdeményezés szeptember 26-án kezdődik, és 2024-ben további takarító akciókra kerül sor.
A lépést az Aldi más kezdeményezései előzték meg, így többek között a zöldség- és gyümölcstermékek műanyagcsomagolás nélküli kihelyezésének kipróbálását, az egyszer használatos favillák elhagyását és a darált húsok alternatív csomagolási módszereinek bevetését.
A Systemiq nemrégiben készített jelentése szerint a műanyagszennyezés 2040-re megduplázódhat a globális környezetvédelmi politika megváltoztatása nélkül.
Az év elején az 5 Gyres intézet tudósainak tanulmánya kiemelte, hogy 1777 műanyagmintából vett minták alapján az óceánban több mint 170 trillió műanyagrészecske úszik.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >