Ötvenezer fonttal támogatja az Aldi UK a Marine Conservation Society-t
Az Aldi 50 000 font értékű szponzorációs programmal támogatja a Marine Conservation Society-t. A lépésnek köszönhetően a diszkontlánc lesz a Marine Conservation Society tengerparti takarító projektjének legnagyobb vállalati támogatója.

Fotó: Aled Llywelyn
Az Aldi UK munkatársai csatlakoznak a Beachwatch több ezer önkénteséhez, ezzel támogatva a több mint 500.000 darabnyi szemét összegyűjtését.
A kezdeményezés szeptember 26-án kezdődik, és 2024-ben további takarító akciókra kerül sor.
A lépést az Aldi más kezdeményezései előzték meg, így többek között a zöldség- és gyümölcstermékek műanyagcsomagolás nélküli kihelyezésének kipróbálását, az egyszer használatos favillák elhagyását és a darált húsok alternatív csomagolási módszereinek bevetését.
A Systemiq nemrégiben készített jelentése szerint a műanyagszennyezés 2040-re megduplázódhat a globális környezetvédelmi politika megváltoztatása nélkül.
Az év elején az 5 Gyres intézet tudósainak tanulmánya kiemelte, hogy 1777 műanyagmintából vett minták alapján az óceánban több mint 170 trillió műanyagrészecske úszik.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >