Ötvenezer fonttal támogatja az Aldi UK a Marine Conservation Society-t
Az Aldi 50 000 font értékű szponzorációs programmal támogatja a Marine Conservation Society-t. A lépésnek köszönhetően a diszkontlánc lesz a Marine Conservation Society tengerparti takarító projektjének legnagyobb vállalati támogatója.

Fotó: Aled Llywelyn
Az Aldi UK munkatársai csatlakoznak a Beachwatch több ezer önkénteséhez, ezzel támogatva a több mint 500.000 darabnyi szemét összegyűjtését.
A kezdeményezés szeptember 26-án kezdődik, és 2024-ben további takarító akciókra kerül sor.
A lépést az Aldi más kezdeményezései előzték meg, így többek között a zöldség- és gyümölcstermékek műanyagcsomagolás nélküli kihelyezésének kipróbálását, az egyszer használatos favillák elhagyását és a darált húsok alternatív csomagolási módszereinek bevetését.
A Systemiq nemrégiben készített jelentése szerint a műanyagszennyezés 2040-re megduplázódhat a globális környezetvédelmi politika megváltoztatása nélkül.
Az év elején az 5 Gyres intézet tudósainak tanulmánya kiemelte, hogy 1777 műanyagmintából vett minták alapján az óceánban több mint 170 trillió műanyagrészecske úszik.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >