Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az egyre éleződő portugáliai versenyben. A Jeronimo Martinshoz tartozó kiskeresedő idén 50 in-store éttermet tervez nyitni, amivel az üzleteiben működő foodservice egységek száma 240-re emelkedik. A Pingo Doce 2024 végére Portugália egyik vezető étteremláncává kíván nőni.
A vállalat az olyan nemzetközi piaci szereplők, mint a Mercadona, Auchan, Lidl és ALDI által gerjesztett egyre nagyobb versenyt látva bízik saját ár- és megkülönböztetési stratégiájában. A Pingo Doce arra számít, hogy a magas kamatlábak miatt a portugál fogyasztókra nehezedő nyomás nem enyhül, amire válaszul a kiskereskedő továbbra is az akciókra koncentrál, és olyan új üzletkoncepciót vezet be, amely az étkezési megoldásokat és a friss élelmiszereket helyezi előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >