Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az egyre éleződő portugáliai versenyben. A Jeronimo Martinshoz tartozó kiskeresedő idén 50 in-store éttermet tervez nyitni, amivel az üzleteiben működő foodservice egységek száma 240-re emelkedik. A Pingo Doce 2024 végére Portugália egyik vezető étteremláncává kíván nőni.
A vállalat az olyan nemzetközi piaci szereplők, mint a Mercadona, Auchan, Lidl és ALDI által gerjesztett egyre nagyobb versenyt látva bízik saját ár- és megkülönböztetési stratégiájában. A Pingo Doce arra számít, hogy a magas kamatlábak miatt a portugál fogyasztókra nehezedő nyomás nem enyhül, amire válaszul a kiskereskedő továbbra is az akciókra koncentrál, és olyan új üzletkoncepciót vezet be, amely az étkezési megoldásokat és a friss élelmiszereket helyezi előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >