Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az egyre éleződő portugáliai versenyben. A Jeronimo Martinshoz tartozó kiskeresedő idén 50 in-store éttermet tervez nyitni, amivel az üzleteiben működő foodservice egységek száma 240-re emelkedik. A Pingo Doce 2024 végére Portugália egyik vezető étteremláncává kíván nőni.
A vállalat az olyan nemzetközi piaci szereplők, mint a Mercadona, Auchan, Lidl és ALDI által gerjesztett egyre nagyobb versenyt látva bízik saját ár- és megkülönböztetési stratégiájában. A Pingo Doce arra számít, hogy a magas kamatlábak miatt a portugál fogyasztókra nehezedő nyomás nem enyhül, amire válaszul a kiskereskedő továbbra is az akciókra koncentrál, és olyan új üzletkoncepciót vezet be, amely az étkezési megoldásokat és a friss élelmiszereket helyezi előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Megint árat csökkent a Lidl: 20%-kal olcsóbban vásárolhatunk szépségápolási termékeket és vegyiárukat
A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >