Ötven millió eurót fordít a Lidl Spain üzletei digitalizálására
Több 50 millió eurót fordít a Lidl elektronikus polccímkék kihelyezésére üzleteiben, amivel évente 2900 tonna papírt tervez spórolni.
A döntést egy tesztidőszak követi a zaragozai üzletekben, majd az elektronikus polccímkék idén és a jövő évben fokozatosan kerülnek bevezetésre a több mint 650 spanyolországi üzletben. A kezdeményezéssel összesen mintegy 3500 elektronikus polccímke kerül a papíralapú árjelzők helyére.
Az elektronikus polccímkék vezeték nélkül kapcsolódnak egy központi rendszerhez, amely gyors adatátvitelt tesz lehetővé az olyan információk tekintetében, mint a termék megnevezése és az ár.
A címkék digitális kijelzőn valós időben jelenítik meg az előírt információkat és segítségükkel elkerülhető lesz a címke olvashatóságának romlása a rossz nyomtatási minőségből vagy helytelen elhelyezésből adódóan.
A kezdeményezés a Lidl szerint a vásárlási élményt és a vásárlókkal folytatott kommunikációt is jobbá teszi azáltal, hogy megteremti az ár és a termékmegnevezés vizuális egységességét és egyértelműségét.
A technológia emellett automatizálja az egyik leggyakrabban ismétlődő folyamatot az üzletben, azaz a termékek leírását és az árak módosítását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >