Ötven millió eurót fordít a Lidl Spain üzletei digitalizálására
Több 50 millió eurót fordít a Lidl elektronikus polccímkék kihelyezésére üzleteiben, amivel évente 2900 tonna papírt tervez spórolni.
A döntést egy tesztidőszak követi a zaragozai üzletekben, majd az elektronikus polccímkék idén és a jövő évben fokozatosan kerülnek bevezetésre a több mint 650 spanyolországi üzletben. A kezdeményezéssel összesen mintegy 3500 elektronikus polccímke kerül a papíralapú árjelzők helyére.
Az elektronikus polccímkék vezeték nélkül kapcsolódnak egy központi rendszerhez, amely gyors adatátvitelt tesz lehetővé az olyan információk tekintetében, mint a termék megnevezése és az ár.
A címkék digitális kijelzőn valós időben jelenítik meg az előírt információkat és segítségükkel elkerülhető lesz a címke olvashatóságának romlása a rossz nyomtatási minőségből vagy helytelen elhelyezésből adódóan.
A kezdeményezés a Lidl szerint a vásárlási élményt és a vásárlókkal folytatott kommunikációt is jobbá teszi azáltal, hogy megteremti az ár és a termékmegnevezés vizuális egységességét és egyértelműségét.
A technológia emellett automatizálja az egyik leggyakrabban ismétlődő folyamatot az üzletben, azaz a termékek leírását és az árak módosítását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >