Ötven millió eurót fordít a Lidl Spain üzletei digitalizálására
Több 50 millió eurót fordít a Lidl elektronikus polccímkék kihelyezésére üzleteiben, amivel évente 2900 tonna papírt tervez spórolni.
A döntést egy tesztidőszak követi a zaragozai üzletekben, majd az elektronikus polccímkék idén és a jövő évben fokozatosan kerülnek bevezetésre a több mint 650 spanyolországi üzletben. A kezdeményezéssel összesen mintegy 3500 elektronikus polccímke kerül a papíralapú árjelzők helyére.
Az elektronikus polccímkék vezeték nélkül kapcsolódnak egy központi rendszerhez, amely gyors adatátvitelt tesz lehetővé az olyan információk tekintetében, mint a termék megnevezése és az ár.
A címkék digitális kijelzőn valós időben jelenítik meg az előírt információkat és segítségükkel elkerülhető lesz a címke olvashatóságának romlása a rossz nyomtatási minőségből vagy helytelen elhelyezésből adódóan.
A kezdeményezés a Lidl szerint a vásárlási élményt és a vásárlókkal folytatott kommunikációt is jobbá teszi azáltal, hogy megteremti az ár és a termékmegnevezés vizuális egységességét és egyértelműségét.
A technológia emellett automatizálja az egyik leggyakrabban ismétlődő folyamatot az üzletben, azaz a termékek leírását és az árak módosítását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >