Ötven millió eurót fordít a Lidl Spain üzletei digitalizálására
Több 50 millió eurót fordít a Lidl elektronikus polccímkék kihelyezésére üzleteiben, amivel évente 2900 tonna papírt tervez spórolni.
A döntést egy tesztidőszak követi a zaragozai üzletekben, majd az elektronikus polccímkék idén és a jövő évben fokozatosan kerülnek bevezetésre a több mint 650 spanyolországi üzletben. A kezdeményezéssel összesen mintegy 3500 elektronikus polccímke kerül a papíralapú árjelzők helyére.
Az elektronikus polccímkék vezeték nélkül kapcsolódnak egy központi rendszerhez, amely gyors adatátvitelt tesz lehetővé az olyan információk tekintetében, mint a termék megnevezése és az ár.
A címkék digitális kijelzőn valós időben jelenítik meg az előírt információkat és segítségükkel elkerülhető lesz a címke olvashatóságának romlása a rossz nyomtatási minőségből vagy helytelen elhelyezésből adódóan.
A kezdeményezés a Lidl szerint a vásárlási élményt és a vásárlókkal folytatott kommunikációt is jobbá teszi azáltal, hogy megteremti az ár és a termékmegnevezés vizuális egységességét és egyértelműségét.
A technológia emellett automatizálja az egyik leggyakrabban ismétlődő folyamatot az üzletben, azaz a termékek leírását és az árak módosítását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >