Ötven millió eurót fordít a Lidl Spain üzletei digitalizálására

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 05. 22. 09:43

Több 50 millió eurót fordít a Lidl elektronikus polccímkék kihelyezésére üzleteiben, amivel évente 2900 tonna papírt tervez spórolni.

A döntést egy tesztidőszak követi a zaragozai üzletekben, majd az elektronikus polccímkék idén és a jövő évben fokozatosan kerülnek bevezetésre a több mint 650 spanyolországi üzletben. A kezdeményezéssel összesen mintegy 3500 elektronikus polccímke kerül a papíralapú árjelzők helyére.

Az elektronikus polccímkék vezeték nélkül kapcsolódnak egy központi rendszerhez, amely gyors adatátvitelt tesz lehetővé az olyan információk tekintetében, mint a termék megnevezése és az ár.

A címkék digitális kijelzőn valós időben jelenítik meg az előírt információkat és segítségükkel elkerülhető lesz a címke olvashatóságának romlása a rossz nyomtatási minőségből vagy helytelen elhelyezésből adódóan.

A kezdeményezés a Lidl szerint a vásárlási élményt és a vásárlókkal folytatott kommunikációt is jobbá teszi azáltal, hogy megteremti az ár és a termékmegnevezés vizuális egységességét és egyértelműségét.

A technológia emellett automatizálja az egyik leggyakrabban ismétlődő folyamatot az üzletben, azaz a termékek leírását és az árak módosítását.

ESM

Kapcsolódó cikkeink