Otthon komposztálható kávékapszulát fejlesztett a Nespresso a Huhtamakival együttműködésben
Tavasztól otthon komposztálható kávékapszulákat gyárt kísérleti jelleggel a Nestlé Nespresso márkája Franciaországban és Svájcban. A csomagolástechnológiai áttörésként emlegetett papír alapú kapszulák, melyek piaci bevezetését három évnyi kutatás-fejlesztés előzött meg, egy éven belül további európai országokban is megjelennek.
Ezzel egyidejűleg a Nespresso “kávémesterei” négy új keveréket készítettek – köztük egy olyat is, melyhez a biokávé a Nespresso AAA Fenntartható Minőségi Program keretében került beszerzésre –, amelyek az új kapszulákkal “tökéletes harmóniában” működnek. A kapszulák nem erodálják a márkára oly jellemző prémium kávéélményt vagy ízt.
A fejlesztés kapcsán a Nespresso a French Environment and Energy Management Agency egy 2020-as fogyasztói felmérésére hivatkozik, amely szerint növekszik a komposztálható csomagolások iránti kereslet, és a becslések szerint a franciák 45%-a már többféle biohulladékot is otthon komposztál.
A Huhtamakival közösen fejlesztett új kávékapszulák újrahasznosíthatóak, és 80%-ban újrahasznosított alumíniumból készülnek.
A kapszula számos eleme – így a kapszula belsejében lévő, a kávét az oxidációtól védő biopolimer “bélést” – oltalom alatt álló technológia alkalmazásával készült.
Az új kapszulák kifejezetten azokat a fogyasztókat célozzák, akik preferálják a komposztálást és lehetőségük is van arra. Az új csomagolás a Nespresso alumínium kapszulái által kínált környezettudatos választási lehetőségeket bővíti.
A termék a TÜV Austria otthoni és ipari komposztálásra vonatkozó tanúsítványával rendelkezik. A kapszulák egyes országokban, így a kísérleti projektben résztvevő Franciaországban is, biohulladékgyűjtőbe dobhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Többször használatos csomagolást tesztel a Nestlé Németországban
Az újrafelhasználható rozsdamentes acélból készült csomagolások Németországban egyre nagyobb számban…
Tovább olvasom >100 millió dollárból növeli kapacitását a Nestlé Kolumbiában
A Nestlé a következő három évben 100 millió dollárt (92,03…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a KitKat számára a Nestlé
Kísérleti jelleggel újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be a Nestlé a KitKat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nincs még meg az Amazon a szupermarketek sikerreceptje
Egyelőre várat magára az Amazon sokak által rettegett sikere az…
Tovább olvasom >Hidrogénmeghajtású kamionokkal szállít a német REWE
A német REWE kiskereskedelmi vállalat a Köln-Langelasban található logisztikai központjából…
Tovább olvasom >Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését…
Tovább olvasom >