Otthon komposztálható kávékapszulát fejlesztett a Nespresso a Huhtamakival együttműködésben
Tavasztól otthon komposztálható kávékapszulákat gyárt kísérleti jelleggel a Nestlé Nespresso márkája Franciaországban és Svájcban. A csomagolástechnológiai áttörésként emlegetett papír alapú kapszulák, melyek piaci bevezetését három évnyi kutatás-fejlesztés előzött meg, egy éven belül további európai országokban is megjelennek.
Ezzel egyidejűleg a Nespresso „kávémesterei” négy új keveréket készítettek – köztük egy olyat is, melyhez a biokávé a Nespresso AAA Fenntartható Minőségi Program keretében került beszerzésre –, amelyek az új kapszulákkal „tökéletes harmóniában” működnek. A kapszulák nem erodálják a márkára oly jellemző prémium kávéélményt vagy ízt.
A fejlesztés kapcsán a Nespresso a French Environment and Energy Management Agency egy 2020-as fogyasztói felmérésére hivatkozik, amely szerint növekszik a komposztálható csomagolások iránti kereslet, és a becslések szerint a franciák 45%-a már többféle biohulladékot is otthon komposztál.
A Huhtamakival közösen fejlesztett új kávékapszulák újrahasznosíthatóak, és 80%-ban újrahasznosított alumíniumból készülnek.
A kapszula számos eleme – így a kapszula belsejében lévő, a kávét az oxidációtól védő biopolimer „bélést” – oltalom alatt álló technológia alkalmazásával készült.
Az új kapszulák kifejezetten azokat a fogyasztókat célozzák, akik preferálják a komposztálást és lehetőségük is van arra. Az új csomagolás a Nespresso alumínium kapszulái által kínált környezettudatos választási lehetőségeket bővíti.
A termék a TÜV Austria otthoni és ipari komposztálásra vonatkozó tanúsítványával rendelkezik. A kapszulák egyes országokban, így a kísérleti projektben résztvevő Franciaországban is, biohulladékgyűjtőbe dobhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >Nyereséggel zárta az első fél évet a Nestlé Hungária
Nestlé Hungária closed the first half of the year with…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >