Otthon komposztálható kávékapszulát fejlesztett a Nespresso a Huhtamakival együttműködésben
Tavasztól otthon komposztálható kávékapszulákat gyárt kísérleti jelleggel a Nestlé Nespresso márkája Franciaországban és Svájcban. A csomagolástechnológiai áttörésként emlegetett papír alapú kapszulák, melyek piaci bevezetését három évnyi kutatás-fejlesztés előzött meg, egy éven belül további európai országokban is megjelennek.
Ezzel egyidejűleg a Nespresso „kávémesterei” négy új keveréket készítettek – köztük egy olyat is, melyhez a biokávé a Nespresso AAA Fenntartható Minőségi Program keretében került beszerzésre –, amelyek az új kapszulákkal „tökéletes harmóniában” működnek. A kapszulák nem erodálják a márkára oly jellemző prémium kávéélményt vagy ízt.
A fejlesztés kapcsán a Nespresso a French Environment and Energy Management Agency egy 2020-as fogyasztói felmérésére hivatkozik, amely szerint növekszik a komposztálható csomagolások iránti kereslet, és a becslések szerint a franciák 45%-a már többféle biohulladékot is otthon komposztál.
A Huhtamakival közösen fejlesztett új kávékapszulák újrahasznosíthatóak, és 80%-ban újrahasznosított alumíniumból készülnek.
A kapszula számos eleme – így a kapszula belsejében lévő, a kávét az oxidációtól védő biopolimer „bélést” – oltalom alatt álló technológia alkalmazásával készült.
Az új kapszulák kifejezetten azokat a fogyasztókat célozzák, akik preferálják a komposztálást és lehetőségük is van arra. Az új csomagolás a Nespresso alumínium kapszulái által kínált környezettudatos választási lehetőségeket bővíti.
A termék a TÜV Austria otthoni és ipari komposztálásra vonatkozó tanúsítványával rendelkezik. A kapszulák egyes országokban, így a kísérleti projektben résztvevő Franciaországban is, biohulladékgyűjtőbe dobhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >