OTP SZÉP kártyával három év alatt 55 milliárd forintot költöttünk nyaralásra
A nyári szezon során több mint 20 milliárd forintot használtak fel az OTP SZÉP kártya birtokosok. A három nyári hónap során keletkező napi, mintegy 220 millió forintos felhasználás azt jelzi, hogy az OTP SZÉP kártya továbbra is a hazai munkavállalók pihenésének egyik legfontosabb partnere.
Két százalékos emelkedés tavalyhoz képest
Idén nyáron közel két százalékkal több juttatást használt fel az OTP SZÉP kártya 780 000 birtokosa a tavalyi év azonos időszakához képest. Költés szempontjából a legnépszerűbb régiónak most is a Budapesti számított, amit a Balatoni régió követett.
A tavalyi költésekkel összehasonlítva a legfontosabb változás, hogy idén a kártyabirtokosok Budapesten mintegy 126 millió forinttal több juttatást használtak fel, ami feltehetően az idén tapasztalható rossz időnek volt köszönhető.
Kiemelkedő Május
A nyári adatok mellett figyelemre méltóak a májusi számok is. Ebből ugyanis látszik, hogy sokan, egyre tudatosabban használják juttatásaikat. A www.otpszepkartya.hu-n elérhető előlegfizetési funkciónak is köszönhetően, idén májusban 30%-al több juttatást használtak fel a kártyabirtokosok. Ezt a kiemelkedő értéket egyfelől a lejáró egyenlegek, másfelől az a jelenség okozta, hogy sokan már májusban lefoglalták és kifizették a nyaralásukat.
Kovács Antal az OTP Bank vezérigazgató-helyettese, a nyári szezon kapcsán elmondta:
„Az OTP SZÉP kártyákról az utóbbi három nyári szezon alatt több mint 55 milliárd forint áramlott a gazdaságba. Ez azt jelenti, hogy a kártyabirtokosaink ezekben az időszakokban napi szinten mintegy 220 millió forintnyi elektronikus utalványt használnak fel. Úgy véljük, hogy mára megkérdőjelezhetetlen, hogy ez a juttatási forma a magyar munkavállalók üdülésének egyik fontos támogató eszköze lett.”
Nemcsak a turizmusnak használ
A nyári szezon és a pihenés fontossága kapcsán kiemelte, hogy a SZÉP kártya nemcsak a gazdaságra van pozitív hatással:
„Az OTP SZÉP kártya egy olyan juttatási forma, ami amellett, hogy növeli a vendéglátás és turizmus bevételeit, a munkavállalóknak is rendkívül kedvező, hiszen elősegíti a pihenést és kikapcsolódást. Büszkék vagyunk rá, hogy immáron közel 15 000 munkáltatói partnerünk mintegy 780 000 munkavállalója részesül ebben a juttatásban. A tény, hogy a feltöltések összege mára megközelíti a 150 milliárd forintot, azt mutatja, hogy a hazai dolgozók megszokták és megszerették ezt a cafeteria elemet.”
Az OTP Bank arra számít, hogy idén is sikerül teljesíteni az év elején kitűzött célját és megtartja 75 százalékos piaci részesedését a SZÉP kártyák terén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: erősödik a turisztikai kereslet, a SZÉP Kártya márciusban is népszerű fizetőeszköz volt
Márciusban is erős forgalmat generált a SZÉP Kártya, amely továbbra…
Tovább olvasom >Pálinkakoktél-verseny
A várakozásokat is felülmúlta a március elején rendezett II. Árpád Párlat…
Tovább olvasom >Így vélekednek a magyarok a dohányzási kultúráról
Egyre többen használnak hevített dohányterméket, így felmerül a kérdés, hogyan…
Tovább olvasom >