OTP: 35 százalékkal bővült az elektronikus fizetések forgalma
Az OTP Bank rendszereiben lebonyolított elektronikus fizetések forgalma az év első három hónapjában a megelőző negyedévhez képest ugyan 5,5 százalékkal visszaesett, éves összevetésben azonban 34,9 százalékkal bővült, amiben az infláció jelentős szerepet játszott – közölte az OTP Bank az MTI-vel kedden.
A közleményben ismertették, hogy a tranzakciók számában negyedéves összehasonlításban 6,4 százalékos csökkenés, éves szinten azonban 17 százalék körüli növekedés volt.
A POS-teminálok száma 1,9, illetve 8,6 százalékkal nőtt negyedéves és éves alapon. Kiemelték, hogy a SimpleBusiness alkalmazásnál negyedéves szinten 161, éves alapon 816 százalékos bővülés volt a forgalomban; 27,9, illetve 255,6 százalékos gyarapodás a tranzakciók számában; 9,4 és 35 százalékos növekedés a megoldást használó cégeknél.
Az OTP Bank szakértői szerint idén várhatóan tovább bővül az elektronikus fizetést biztosító kereskedők és szolgáltatók száma, hiszen a nyár közeledtével minden évben élénkülés figyelhető meg a turizmushoz kapcsolódó szolgáltatásoknál.
A pénzintézet a 30 millió forint feletti éves árbevétellel rendelkező vállalkozásoknak a POS-terminál igénylését, míg az alacsonyabb forgalmú, 30 millió forintos éves árbevétel alatti vállalkozások számára a SimpleBusiness mobilalkalmazást javasolja.
Kapcsolódó cikkeink
A Gránit Bank és az OTP Bank kapta megosztva a Mastercard – Év Bankja 2023 verseny fődíját
A Gránit Bank és OTP Bank kapta megosztva a Mastercard…
Tovább olvasom >A Mizo-val erősít az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdások szponzori csapata: „Kék szívünk mostantól együtt dobog!”
A hazai nagy rivális Veszprém elleni bajnoki rangadóra hangolva jelentette…
Tovább olvasom >Közös akcióra készül a PICK és az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdacsapata
Az OTP Bank – Pick Szeged Kézilabdacsapat, valamint a 30…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >