Ötödszörre is Superbrands-díjas az ALDI
Az ALDI Magyarország 2014, 2016, 2017 és 2018 után ismét kiérdemelte a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt Superbrands díjat.
A Superbrands védjegy közel 90 országban szimbolizálja a nagyközönség számára a magas minőséget képviselő márkákat. A nemzetközi program rangos elismerése a legkiválóbb fogyasztói és üzleti brandeknek. Mint minden évben, most is egy 45 tagú, független, marketingszakemberekből és vállalatvezetőkből álló bizottság dönt előszűrés után arról, hogy mely márkák érdemlik ki Magyarországon a fogyasztók előtt a Superbrands logó használatát. Az ALDI idén ötödik alkalommal kapta meg ezt az elismerést. 2019 egyúttal a Superbrands számára is kerek évforduló Magyarországon, hiszen a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 15. alkalommal ítélte oda a díjakat. A döntés során a szakmai szempontok érvényesítése kiemelkedően fontos a Bizottság számára, hiszen a díjra önállóan jelentkezni nem lehetséges.
„Ez az elismerés kiváló ár-érték arányú, széles szortimentünknek és az áruházláncnál dolgozók munkájának is szól. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy immár ötödik alkalommal érdemeltük ki a Superbrands díjat. Az ALDI továbbra is a tőle megszokott, széles árukínálattal és alacsony árakkal áll vásárlói rendelkezésére, miközben folyamatosan bővíti saját márkás termékeit, és komoly hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a díj kapcsán.
Az ALDI vásárlói a Superbrands díjjal az üzletekben, a weboldalon, az áruházlánc közösségimédia-felületein és saját akciós újságjában is találkozhatnak majd.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >