Ötödszörre is Superbrands-díjas az ALDI
Az ALDI Magyarország 2014, 2016, 2017 és 2018 után ismét kiérdemelte a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt Superbrands díjat.
A Superbrands védjegy közel 90 országban szimbolizálja a nagyközönség számára a magas minőséget képviselő márkákat. A nemzetközi program rangos elismerése a legkiválóbb fogyasztói és üzleti brandeknek. Mint minden évben, most is egy 45 tagú, független, marketingszakemberekből és vállalatvezetőkből álló bizottság dönt előszűrés után arról, hogy mely márkák érdemlik ki Magyarországon a fogyasztók előtt a Superbrands logó használatát. Az ALDI idén ötödik alkalommal kapta meg ezt az elismerést. 2019 egyúttal a Superbrands számára is kerek évforduló Magyarországon, hiszen a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 15. alkalommal ítélte oda a díjakat. A döntés során a szakmai szempontok érvényesítése kiemelkedően fontos a Bizottság számára, hiszen a díjra önállóan jelentkezni nem lehetséges.
„Ez az elismerés kiváló ár-érték arányú, széles szortimentünknek és az áruházláncnál dolgozók munkájának is szól. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy immár ötödik alkalommal érdemeltük ki a Superbrands díjat. Az ALDI továbbra is a tőle megszokott, széles árukínálattal és alacsony árakkal áll vásárlói rendelkezésére, miközben folyamatosan bővíti saját márkás termékeit, és komoly hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a díj kapcsán.
Az ALDI vásárlói a Superbrands díjjal az üzletekben, a weboldalon, az áruházlánc közösségimédia-felületein és saját akciós újságjában is találkozhatnak majd.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >