Ötödszörre is Superbrands-díjas az ALDI
Az ALDI Magyarország 2014, 2016, 2017 és 2018 után ismét kiérdemelte a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt Superbrands díjat.
A Superbrands védjegy közel 90 országban szimbolizálja a nagyközönség számára a magas minőséget képviselő márkákat. A nemzetközi program rangos elismerése a legkiválóbb fogyasztói és üzleti brandeknek. Mint minden évben, most is egy 45 tagú, független, marketingszakemberekből és vállalatvezetőkből álló bizottság dönt előszűrés után arról, hogy mely márkák érdemlik ki Magyarországon a fogyasztók előtt a Superbrands logó használatát. Az ALDI idén ötödik alkalommal kapta meg ezt az elismerést. 2019 egyúttal a Superbrands számára is kerek évforduló Magyarországon, hiszen a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 15. alkalommal ítélte oda a díjakat. A döntés során a szakmai szempontok érvényesítése kiemelkedően fontos a Bizottság számára, hiszen a díjra önállóan jelentkezni nem lehetséges.
„Ez az elismerés kiváló ár-érték arányú, széles szortimentünknek és az áruházláncnál dolgozók munkájának is szól. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy immár ötödik alkalommal érdemeltük ki a Superbrands díjat. Az ALDI továbbra is a tőle megszokott, széles árukínálattal és alacsony árakkal áll vásárlói rendelkezésére, miközben folyamatosan bővíti saját márkás termékeit, és komoly hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a díj kapcsán.
Az ALDI vásárlói a Superbrands díjjal az üzletekben, a weboldalon, az áruházlánc közösségimédia-felületein és saját akciós újságjában is találkozhatnak majd.
Kapcsolódó cikkeink
ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >