Ötmilliónál több cipőt adott el a Deichmann Magyarországon
A Deichmann Cipő magyarországi bruttó forgalma 7,6 százalékos növekedéssel 38,3 milliárd forintra emelkedett tavaly az egy évvel ezelőtti 35,6 milliárd forintról – közölte a vállalat az MTI-vel.
Az eladott pár cipők száma 2015-ben először a vállalat magyarországi megjelenése óta 5 millió fölé emelkedett, a vállalat az üzletekben és az online shopon keresztül 5,14 millió pár cipőt adott el, míg 2014-ben 4,95 milliót.
A cég 109 üzletében országszerte 899 munkatársat foglalkoztat, 80 fővel többet, mint az előző évben.
A közlemény szerint a következő évre Magyarországon 4 új üzlet nyitása, valamint 9 korábbi üzlet átépítése szerepel a terveikben.
A Deichmann Cipő az esseni székhelyű Deichmann csoport tagja, a családi vezetésű vállalat Európa legnagyobb cipőkereskedője. A 23 európai országban és az Egyesült Államokban jelen lévő cégcsoport forgalma 8,3 százalékkal 4,9 milliárd euróról 5,3 milliárd euróra nőtt. Az árfolyamhatásokat leszámítva a forgalomnövekedés 3,1 százalék.
A cégcsoport 2015-ben világszerte 172 millió pár cipőt adott el üzleteiben és online shopjaiban. A csoport tavaly december végén 3710 üzletet működtetett, és 37 ezer 300 munkatársat foglalkoztatott. Az idén közel 233 millió eurót fektetnek a nemzetközi infrastruktúrába. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
December 24-én a DEICHMANN dolgozói is zavartalanul családjukkal tölthetik a szentestét
Magyarország piacvezető cipőkereskedelmi vállalata is csatlakozik azon üzletláncokhoz, amelyek december…
Tovább olvasom >Suppan: a mélyponton túl lehet a kiskereskedelmi szektor
Áprilisban a várakozásoktól elmaradva a nyers adatok szerint 13,6%-kal, míg…
Tovább olvasom >15,6%-os növekedés és 915,7 milliárd forint forgalom a SPAR-nál 2022-ben
A SPAR továbbra is kitartóan a vevők oldalán állva, takarékos,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >