Ötmilliónál több cipőt adott el a Deichmann Magyarországon
A Deichmann Cipő magyarországi bruttó forgalma 7,6 százalékos növekedéssel 38,3 milliárd forintra emelkedett tavaly az egy évvel ezelőtti 35,6 milliárd forintról – közölte a vállalat az MTI-vel.
Az eladott pár cipők száma 2015-ben először a vállalat magyarországi megjelenése óta 5 millió fölé emelkedett, a vállalat az üzletekben és az online shopon keresztül 5,14 millió pár cipőt adott el, míg 2014-ben 4,95 milliót.
A cég 109 üzletében országszerte 899 munkatársat foglalkoztat, 80 fővel többet, mint az előző évben.
A közlemény szerint a következő évre Magyarországon 4 új üzlet nyitása, valamint 9 korábbi üzlet átépítése szerepel a terveikben.
A Deichmann Cipő az esseni székhelyű Deichmann csoport tagja, a családi vezetésű vállalat Európa legnagyobb cipőkereskedője. A 23 európai országban és az Egyesült Államokban jelen lévő cégcsoport forgalma 8,3 százalékkal 4,9 milliárd euróról 5,3 milliárd euróra nőtt. Az árfolyamhatásokat leszámítva a forgalomnövekedés 3,1 százalék.
A cégcsoport 2015-ben világszerte 172 millió pár cipőt adott el üzleteiben és online shopjaiban. A csoport tavaly december végén 3710 üzletet működtetett, és 37 ezer 300 munkatársat foglalkoztatott. Az idén közel 233 millió eurót fektetnek a nemzetközi infrastruktúrába. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >December 24-én a DEICHMANN dolgozói is zavartalanul családjukkal tölthetik a szentestét
Magyarország piacvezető cipőkereskedelmi vállalata is csatlakozik azon üzletláncokhoz, amelyek december…
Tovább olvasom >Suppan: a mélyponton túl lehet a kiskereskedelmi szektor
Áprilisban a várakozásoktól elmaradva a nyers adatok szerint 13,6%-kal, míg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >