Ötletbörze Kansasban
Október 7–8-án került megrendezésre a Shop! Ideation konferencia, a magyar POPAI anyaszervezetének legnagyobb eseménye, Kansas Cityben (USA).
A nagysikerű vitaindító előadás a Häagen-Dazs luxus fagylaltmárka digitális és fizikai megújulását mutatta be. Ezután az amerikai Nemzeti Játék és Miniatúra Múzeumba kaptak virtuális betekintést a jelenlevők.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Az idei program másfél napos, izgalmas szakmai előadásokat, fontos iparági kapcsolatok kiépítését ígéri vezető gyártókkal, beszállítókkal, tervezőkkel, márkatulajdonosokkal és kiskereskedelmi szakemberekkel. Hagyományosan itt kerül megrendezésre a Retail Challenge, amely során a konferencia-résztvevők csoportokat alkotnak, és egy adott problémára megoldási javaslatot dolgoznak ki. Kreatív segítséget kapnak, így látványos prezentációban az ötletüket be is mutatják, és a szakmai zsűri a gálavacsorán győztest hirdet. A nyertes pályamunka megépítésre is kerül a Shop! MarketPlace 2025 szakkiállításon, így a szakmai közönség megtekintheti majd 2025. április 8–10. között Charlotte-ban (N.C. USA).
//
Kapcsolódó cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >