Ötletbörze Kansasban
Október 7–8-án került megrendezésre a Shop! Ideation konferencia, a magyar POPAI anyaszervezetének legnagyobb eseménye, Kansas Cityben (USA).
A nagysikerű vitaindító előadás a Häagen-Dazs luxus fagylaltmárka digitális és fizikai megújulását mutatta be. Ezután az amerikai Nemzeti Játék és Miniatúra Múzeumba kaptak virtuális betekintést a jelenlevők.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Az idei program másfél napos, izgalmas szakmai előadásokat, fontos iparági kapcsolatok kiépítését ígéri vezető gyártókkal, beszállítókkal, tervezőkkel, márkatulajdonosokkal és kiskereskedelmi szakemberekkel. Hagyományosan itt kerül megrendezésre a Retail Challenge, amely során a konferencia-résztvevők csoportokat alkotnak, és egy adott problémára megoldási javaslatot dolgoznak ki. Kreatív segítséget kapnak, így látványos prezentációban az ötletüket be is mutatják, és a szakmai zsűri a gálavacsorán győztest hirdet. A nyertes pályamunka megépítésre is kerül a Shop! MarketPlace 2025 szakkiállításon, így a szakmai közönség megtekintheti majd 2025. április 8–10. között Charlotte-ban (N.C. USA).
//
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz képest 2,6, az előző hónaphoz mérten 1,3 százalékkal mérséklődött az ipari termelés májusban
2025 májusában az ipari termelés volumene 2,6 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >