Ötezer új sajátmárkás cikkelemet dob piacra a Coop Italia
Az elkövetkező két évben a Coop Italia mintegy 5000 új saját márkás cikkelemet tervez bevezetni, ami révén termékkínálata 50 százalékkal bővül majd. A kezdeményezéssel a vállalat célja, hogy minőséget kínáljon, és megőrizze a fogyasztók vásárlóerejét az egyre nehezebbé váló gazdasági körülmények között. Ugyanakkor, ezzel egyidejűleg célként tűzte ki maga elé a saját márkás értékesítés megduplázását négy év alatt.
A Coop Italia saját márkás kínálata 70 éves múltra tekint vissza, és jelenleg 15 termékcsaládból áll. Az új piaci szegmensekre célzott 5000 új termék május–júniusban érkezik az üzletekbe – kezdetben reggelizőtermékek kaphatók majd, melyeket később kiegészítenek az alkoholos és nem alkoholos italok, tészták, tésztaalapú fogások, valamint fűszerek-ízesítők.
A vállalat vezetője szerint Olaszországban valaha volt legnagyobb saját márkás termékkínálat-bővítés a Coop beszállítói körének bővülését is magával hozta. Az eddigi 150 beszállítóhoz most további 250 beszállító csatlakozik, melyek 80%-a olasz kis- és középvállalkozás.
Kapcsolódó cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szeptemberben eloszlatja a tévhiteket a BioTechUSA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nemzetközi vezető érkezik a MET élére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >