Ötezer új sajátmárkás cikkelemet dob piacra a Coop Italia
Az elkövetkező két évben a Coop Italia mintegy 5000 új saját márkás cikkelemet tervez bevezetni, ami révén termékkínálata 50 százalékkal bővül majd. A kezdeményezéssel a vállalat célja, hogy minőséget kínáljon, és megőrizze a fogyasztók vásárlóerejét az egyre nehezebbé váló gazdasági körülmények között. Ugyanakkor, ezzel egyidejűleg célként tűzte ki maga elé a saját márkás értékesítés megduplázását négy év alatt.
A Coop Italia saját márkás kínálata 70 éves múltra tekint vissza, és jelenleg 15 termékcsaládból áll. Az új piaci szegmensekre célzott 5000 új termék május–júniusban érkezik az üzletekbe – kezdetben reggelizőtermékek kaphatók majd, melyeket később kiegészítenek az alkoholos és nem alkoholos italok, tészták, tésztaalapú fogások, valamint fűszerek-ízesítők.
A vállalat vezetője szerint Olaszországban valaha volt legnagyobb saját márkás termékkínálat-bővítés a Coop beszállítói körének bővülését is magával hozta. Az eddigi 150 beszállítóhoz most további 250 beszállító csatlakozik, melyek 80%-a olasz kis- és középvállalkozás.
Kapcsolódó cikkeink
Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >NGM: kormány megőrzi a nyugdíjak vásárlóerejét, novemberben átlagosan 39 600 forint kiegészítő emelést kapnak a nyugdíjasok
A kormány elkötelezett amellett, hogy a nyugdíjasok számára stabil és…
Tovább olvasom >NGM: kormány megőrzi a nyugdíjak vásárlóerejét
A kormány elkötelezett amellett, hogy a nyugdíjasok számára stabil és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >